مسئول هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی گفت: هفته المپیک، هفت جشنواره ورزش‌های همگانی در آذربایجان غربی برگزاری می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران فریدون نوری، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه هفته جهانی المپیک قرار داریم در این رابطه وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون ورزشهای همگانی ، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان با مشارکت‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده اقدام به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف ورزشی کرده است که یکی از آنها جشنواره ماهیگیری در شهرستان میاندوآب بود که به صورت آزاد و با حضور خانواده‌های علاقه‌مند برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به دنبال شور و نشاط و شادمانی سالم و تنوع کاری و پر کردن  اوقات فراغت خود و فرزندانشان هستند از چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کنند و اگر مسئولین امر نیز چنین اموراتی را چه در استان و شهرستان آماده و برنامه‌ریزی کنند قطعا مردم استقبال خواهند کرد.

وی تأکید کرد: به طور حتم مردم از اینکه در فضای باز و به همراه خانواده  می‌خواهند در محیطی شاد و مفرح روز خود را سپری کنند استقبال می‌کنند و طبیعتا برای انجام هر چه بهتر امورات روزمره در طول هفته ذخیره انرژی خواهند داشت.

نوری تصریح کرد: برای هفته المپیک برنامه‌های مختلف و متنوعی  در سطح گسترده پیش‌بینی شده است که نمونه آن برگزاری هفت جشنواره در طول هفته در شهرستان‌های استان نسبت به وسع و توان ادارات ورزش و جوانان آن شهر در چند رشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره‌ها در رشته هایی چون پیاده روی خانوادگی ، فریزبی ، آمادگی جسمانی ایروبیک ، مسابقات و افتتاح دوره‌های مربیگری برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت ورزشهای همگانی آذربایجان غربی عنوان کرد : یکی از اهدافی که ورزشهای همگانی دنبال می‌کنند این است که مردم را به طرف ورزش سوق دهند و در این رابطه باید از تمام ابزارها و امکانات  لازم استفاده شود.

وی تصریح کرد: ما در ورزشهای همگانی جهت کشف و شناسایی استعدادهای جوانان ، رشته‌ها و افراد مستعد که ظرفیت‌های لازم برای حضور در عرصه ورزشهای قهرمانی را دارند بستر سازی می‌کنیم.

فریدون نوری در مورد ورزش ماهیگیری، عنوان کرد: در این ورزش نیز چون ورزشی مفرح و شور و نشاط بخش است سرمایه‌گذاری شده و تأکید مسئولین بر این بوده است که در این رشته در جاهایی که امکاناتی مانند بسترهای آبی ، رودخانه ها و سدها وجود دارند مسابقات و جشنواره های ماهیگیری برگزار شود.

وی اظهار داشت : این جشنواره در ارومیه ، مهاباد و سد ارس نیز برگزار خواهد شد و برای نفرات برتر جوایزی مانند کیف ماهیگیری ، امکانات ورزشی ، اینترنت پرسرعت و... در نظر گرفته شده است.
برچسب ها: ورزش ، همگانی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.