طبق اخبار سایتهای لبنانی فادی الخطیب کاپیتان تیم ملی بسکتبال لبنان، نه تنها به جام ملتهای فیلیپین می رسد بلکه در جام ویلیام جونز نیز این تیم را همراهی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از خبر توافق مسئولان فدراسیون لبنان با لورن وودز برای حضور در ترکیب تیم ملی این کشور در جام ملتهای آسیا، اخبار دیگری نیز از حل مشکلات بسکتبال لبنان پیش از مسابقات آسیایی به گوش می رسد.

در حالی که قرارداد همکاری لورن وودز تا پایان جام ملتها با مبلغ 45 هزار دلار به زودی امضا می شود، فادی الخطیب کاپیتان لبنان هم به زودی و تا ابتدای جولای به تمرینات تیم ملی اضافه می شود و به این ترتیب نه تنها در جام ملتهای آسیا تیم لبنان را همراهی می کند بلکه فرصت شرکت در جام ویلیام جونز را هم پیدا خواهد کرد.

از طرفی جولیان خزوع هم موافقت خود را برای حضور در ترکیب لبنان اعلام کرده و تنها مذاکرات نهایی برای لبنانی شدن این بازیکن استرالیایی- لبنانی باقی مانده است. شنیده می شود خزوع برای قرار گرفتن در ترکیب لبنان مبلغی را از مسئولان بسکتبال این کشور درخواست کرده است.

مسئولان فدراسیون لبنان روز یکشنبه دوم تیر در کنفرانسی مطبوعاتی آخرین وضعیت این تیم را اعلام می کنند و از روز دوشنبه اردوی تیم به طور رسمی آغاز می شود.

روی ساماها و بائوجی در کنار ابراهیم مصدومان لبنان را تشکیل می دهند و شروع تمرینات تیم بدون فادی الخطیب، علی حیدر، لورن وودز و خزوع خواهد بود. علی حیدر و لورن وودز از جام ویلیام جونز به تیم اضافه می شوند.

جارویس هایس بازیکن تبعه آمریکایی قطر

تیم ملی قطر نیز از امروز تمرینات خود را زیر نظر توماس وایزمن در دوحه با 14 بازیکن آغاز می کند. قطری ها برای این دوره از جام ملتها جارویس هایس گارد آمریکایی 201 سانتی متری را تبعه کرده اند و به زودی اردویی 18 روزه در کمپ لیتوانی برپا می کنند.

تیم قطر بعد از کمپ لیتوانی به کشور خود بازگشته و چهار دیدار تدارکاتی با مصر و تونس انجام می دهد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار