با صعود به جام جهانی خاطراتم زنده شد و فهمیدم وقتی در سال 2006 به جام جهانی صعود کردیم مردم چه شوری داشتند.

ابراهیم میرزاپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما توانستیم بعد از حماسه ی سیاسی حماسه ای دیگر رقم بزنیم و من فکر می کنم بازیکنان ما خوب بازی کردند و به خصوص مدافعان ما توانستند خوب و با انگیزه عمل کنند و این که ما در سه بازی آخر انتخابی جام جهانی گل نخوردیم از نکات خوب و مثبت تیم ملی ما بود امیدوارم تیم ملی در جام  جهانی هم بتوانند نتایج خوبی را کسب کند و باز هم شاهد شادی و مردم با شیم.

وی ادامه داد: با  صعود به جام جهانی خاطراتم زنده شد و الان فهمیدم وقتی به جام جهانی رفتیم مردم چه شور و شوقی داشتند ما بعد از بازی بحرین ساعت پنج صبح بود که به هتل آزادی رسیدیم که  عامل این اتفاق حضور مردم و شادی آن ها در خیابان بود.

مردم ما نشان داده اند که تیم ملی کشورشان را دوست دارند و من دوست دارند و من امیدوارم شاهد شادی دوباره ی ایرانی ها باشیم. وی در خصوص پیوستنش به سایپا من با شناختی که از مجموعه سایپا داشتم خیلی دوست داشتم باز به تیم سابق خود باز گردم و انشااله بتوانم دوباره به روزهای اوج خود برگردم و من می توانم به ملی پوش شدن در جام جهانی امیدوارم باشم. چون معتقدم در فوتبال توانایی بازیکن ملاک است و سن و سال اصلاً مهم نیست و اول می خواهم در سایپا درخشش داشته باشم و بعد نیم نگاهی به تیم ملی خواهم داشت و به ملی پوش شدن امیدوارم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار