افزايش حمايت از توليد کننده ها ضمن مطرح شدن کالاي ايراني در بازارهاي جهاني، افزايش صادرات و ارز آوري به داخل کشور واز همه مهمتر ايجاد اشتغال را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران شنیده ایم که کف پا قلب دوم انسان است و این گفتار به هر شنونده ای این را بیان می دارد که راحتی پا برابر با راحتی بدن است. و از طرفی پوششی که برای آن استفاده می شود نشانی از جای پای تاریخ تولید کننده و مصرف کننده ی هر ملتی دارد. پیشینه و فرهنگ هر جامعه ای در نمودهای ظاهر شده ی اجتماعی ملت ها نهفته است. کفش نیز نشانی از فرهنگ قومیت ها و ملت ها در خود به همراه دارد .

زماني که وارد يکي از کارگاه هاي توليدي کفش مي شويم حقیقت تولید آن را کامل درک مي کنيم. فضايي آغشته از بوي چرم وچسب که توجه هر ايراني را به خود جلب مي کند.

کشورمان تولید کننده چرم طبیعی است وحق مصرف کننده ایرانی است که از امکانات خود بهترين استفاده را ببرد.

علي اکبر بخشنده توليدکننده کيف و کفش در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت : امروزه بيش از 70 درصد مواد اوليه مصرفي در داخل کشور توليد ميشود ، و اين موفقيت قابل توجه در عرصه توليد داخلي است که با تلاش و همت جوانان ايراني در راستاي رسيدن به خود کفايي و پيشرفت حماسه اقتصادي محقق شده است.

اين توليدکننده به عرضه توليدات خود به شهرهاي بزرگي مثل اصفهان ، تبريز،مشهد وشيراز اشاره کرد و گفت : کيفيت خوب در کنار قيمت مناسب همه جا مشتري دارد ، تحقق کيفيتي از توليد کنندگان وحمايت در رسيدن به قيمت مناسب از مسئولان است.

بخشنده در ادامه يکي از مشکلات کفاشان در ايران را دشواري مسير حمايت دولت مي داند و بيان ميکند ، توليدات ما قابليت رقابت با کشورهاي مطرح در صنعت کفش را دارد و همچنين در کشور هاي آسيايي بسيار پر طرفدار است اما برخي توليدي ها به دليل مشکلات مالي امکان صادرات را ندارند.

اين توليد کننده اظهاراميدواري کرد : با حمايت بيشتر از توليد کننده ها ضمن مطرح شدن کالاي ايراني در بازارهاي جهاني، افزايش صادرات و ارز آوري به داخل کشور واز همه مهمتر ايجاد اشتغال را خواهيم داشت.

اين توليد کننده در پايان گفت:بايد در دوخت کفش به تنوع محصولات هم اهميت زيادي داد، زيرا کفش زيبا در ظاهر انسانها تأثير زيادي دارد.

برچسب ها: کفش ، نماد ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار