محمدحسین لطیفی با "دودکش"، سعید آقا خانی با "خروس " و جواد افشار با "مادرانه " میهمان ماه رمضان در خانه های مردم می شوند.

به گزارش خبرنگار  رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، این هفته برای رادیو و تلویزیون رویدادهای مختلفی رخ داد.
بنابراین گزارش مهمترین رویداد این هفته تلویزیون اعلام آمادگی ضرغامی برای همکاری با روحانی بود، رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت و آمادگی برای همکاری با دولت یازدهم را اعلام کرد.



محمد رضا عارف در نامه ای به سید عزت الله ضرغامی از تلاش سازمان صدا  و سیما برای خلق حماسه 24 خرداد  تشکر و قدردانی کرد. همچنین اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب با خبرنگاران از رادیو و تلویزیون به صورت زنده به روی آنتن رفت. او در نخستین نشست خبری اش به حضور مستمر در رادیو و تلویزیون تأکید کرد.


در دیگر رویدادهای این هفته رادیو و تلویزیون نشست خبری مدیر شبکه اول سیما با خبرنگاران که با هدف معرفی ویژه برنامه های تابستانی و ماه رمضان برگزار شده بود از قطعی شدن سریال های ماه مبارک خبر داد و گفت: سریال " دودکش " به کارگردانی محمد حسین لطیفی از شبکه اول سیما ، سریال " خروس" به کارگردانی سعید آقا خانی از شبکه دو سیما ، سریال " مادرانه " به کارگردانی جواد افشار از شبکه سه سیما برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
همچنین مدیر شبکه اول سیما از علت حضور نداشتن فرزاد جمشیدی در برنامه های " ماه خدا "ی امسال خبر داد و گفت: فرزاد جمشیدی به خاطر آمادگی نداشتن در برنامه امسال " ماه خدا" حضور نخواهد داشت.امسال برنامه " ماه  خدا" با اجرای حسن سلطانی به روی آنتن شبکه اول سیما می رود.
دیگر رویداد این هفته راه اندازی رادیو ترجمه بود، محمد رضا اربابی مدیرعامل مؤسسه سپهر ترجمان اندیشه گفت: رادیو ترجمه به عنوان خدمتی نوین از صنعت ترجمه به مؤسسه سپهر ترجمان اندیشه راه اندازی شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار