دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم از کاهش 50 درصدی نرخ مراکز اقامتی در طول برگزاری جشنواره تابستانی قشم خبرداد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حمید امینی دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم  با اشاره به اینکه جشنواره تابستانی قشم از اول تیرماه 92 آغاز و تا پایان شهریور ادامه می یابد، گفت: در طول روزهای برگزاری جشنواره، در کنار معرفی جاذبه ها و توانمندی های جزیره زیبای قشم، برنامه های فرهنگی و هنری گوناگونی اجرا خواهد شد.

وی در گرمترین فصل سال ایجاد انگیزه برای ورود گردشگران به این جزیره را از اهداف ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم دانست و کاهش 50 درصدی نرخ مراکز اقامتی، ارائه تسهیلات سفر با خطوط هوایی در کنار ارائه تخفیف از سوی واحدهای بازرگانی و تجاری را از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت جذب گردشگران به این جزیره عنوان کرد.

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم، در ادامه با اشاره به گستردگی جاذبه های گردشگری این منطقه، افزود: ژئوپارک و بناهای تاریخی تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این این جزیره است.

***اقامتگاه های بومی میزبان مسافران تابستانی قشم

امینی در ادامه اقامتگاه های روستایی را یکی از جاذبه های گردشگری قشم دانست و گفت: با  بررسی توانایی ها و قابلیت ها خانه های روستایی و پس از رفع نواقص و کسب مجوز، این اقامتگاه های بومی در کتابچه های راهنمای گردشگری قشم معرفی و پذیرای گردشگران خواهند بود.

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم، در پایان خاطر نشان کرد: تفریحات آبی در سایه اجرای موسیقی زنده و برگزاری مسابقات جشنواره تابستانی قشم، لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار