فرمانده انتظامي ميناب در تشريح عملکرد سه ماهه اول سال 92 شهرستان، از کشف 2/5 تن موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   سرهنگ هادي ديده ور گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، افزايش اعتماد شهروندان به پليس و فراهم کردن فضاي امن اجتماعي، ماموران انتظامي ميناب در سه ماهه اول سال 92 با اقدامات اطلاعاتي و پليسي موفق شدند 2/5تن انواع مواد مخدر کشف و 100 نفر از قاچاقچيان و سوداگران مرگ را دستگير کنند.
 
وي با اشاره به عزم پليس در مقابله با قاچاق سوخت و جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي افزود: در اين مدت 250 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف و بيش از 60 خودرو سبک و سنگين فعال در امر قاچاق سوخت نيز توقيف گرديد.
 
اين مسئول انتظامي با بيان اينکه ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي ميناب در سه ماهه اول امسال، ضمن تشديد نظارت بر اصناف موفق شدند 2 هزار و 186 عدد اقلام ضد فرهنگي را کشف نمايند، از کاهش 28 درصدي وقوع سرقت  و افزايش 18 درصدي کشفيات سرقت در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 
فرمانده انتظامي ميناب يادآور شد: نيروي انتظامي همواره درصدد گسترش مشارکت شهروندان در برقراري امنيت و افزايش اعتماد عمومي به پليس بوده چرا که تعامل مردم با نيروي انتظامي رابطه نزديکي با ارتقاء امنيت عمومي جامعه دارد. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.