در طول مسابقات لیگ جهانی والیبال آنالیز مسابقات و عملکرد حریفان نقش اساسی در عملکرد تیم برد وباختها دارد.

نوید مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق جمع بندی که از 2بازی تیم ملی مقابل روسیه و چهار دیدار تدارکاتی دربرابر بلغارستان داشتیم. کادر فنی به این نتیجه رسید که ملی پوشان در توپ ها ی برگشتی و دریافت تا حدودی ضعیف است.

وی گفت: با توجه به آنالیز دقیق عملکرد تیم و شناسایی نقاط  ضعف و قوت بازیکنان از روزی که تمرینات مرا پس از بازی با روسیه آغاز کردیم، تمرکز کادر فنی روی دریافت و سرویس های متمرکز و بدون نقص است .

وی گفت: سیستم مسابقات لیگ جهانی به گونه ای است که پس از انجام هر بازی کشور میزبان موظف است از طریق نرم افزار video Sharing   فیلم بازیها را در اختیار آنالیزورها قرار دهد و من هم با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور فیلم بازیهای صربستان را تهیه و در اختیار ولاسکو قرار دادم.

وی تصریح کرد: فیلم نوع بازی صربها در طول مسابقات لیگ جهانی تا کنون حاکی از آن است که آنها هم در دریافت ضعف دارند، به طوری که درصد خطاهای آنها در بازی مقابل روسیه بیشتر از نقاط ضعف تیم ایران در مصاف با تیم روسیه است .

آنالیزور تیم ملی والیبال یاد آور شد: ما مقابل تیم ملی صربستان شانس برد داریم، چند سالی است که ما مقابل آنها بازی خوب و قابل قبولی ارائه کرده ایم امیدوارم این اتفاق در تهران هم یافتند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار