پیشکسوت والیبال کشورمان بازی تیم های والیبال ایران و صربستان را نزدیک و حساس عنوان کرد.

یداله کارگر پیشه کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم تیم ملی ایران و هم صربستان در طول مسابقات لیگ جهانی امسال به مصاف تیم روسیه رفته اند.  
 
نتایج کسب شده در مجموع این دیدارها حاکی از آن است ما روز جمعه و یکشنبه مقابل صربها بازی حساس و نزدیکی را پیش روی داریم.  
 
وی تصریح کرد: با توجه به آن که این بازیها در ایران برگزار می شود به طور قطع ملی پوشان کشورمان در شرایط بهتری به مصاف حریف می روند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که صربها از نظر تجربه حضور در مسابقات لیگ جهانی نسبت به ما برتری دارند.  
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در نخستین رویارویی خود در لیگ جهانی مقابل تیم ملی روسیه توانست عملکرد قابل قبول و خوبی را از خودنشان دهد و فقط در پوئن های 20 به بعد به خاطر اشتباهات فردی و کم تجربگی نتیجه را واگذار کرد.  
 
وی گفت: ما اگر بتوانیم دردیدار با تیم ملی صربستان خوب سرویس بزنیم و توپ های آنها را به طور مطلوب دریافت کنیم شکستشان قطعی خواهد بود.
 
کارشناس والیبال افزود: تیم ملی صربستان در طول مسابقات لیگ جهانی امسال تاکنون مقابل کوبا که به طور کلی ترکیبش را تغییر داده است دو برد و مقابل روسیه دو باخت را به ثبت رسانده است. نوع بازیها آنها در طول این دیدارها حاکی از آن است که ما اگر بتوانیم دریافت اول را به خوبی داشته باشیم طوری که توپ به دست پاسور برسد، آنها در دفاع ناامید خواهند شد.
 
کارگرپیشه گفت: صربها از سرویس های خوبی برخوردارند سبک والیبال آنها شبیه روسیه و کشورهای اروپای شرقی است البته سرعت صربها تا حدودی بالاتر است.  
 
وی یادآور شد: تاکنون در طول مسابقات باشگاهی ایران، هر چه بازیکن صرب حضور یافته در دریافت سرویس های پرشی خوب بوده ولی در دریافت سرویس های موجی پرشی مشکل دارند. به طور قطع کادر فنی تدابیر لازم را برای برد صربستان در ایران اندیشیده است.  
 
وی در خاتمه گفت: ما باید مقابل تیم ملی صربستان در ایران نتیجه خوب و قابل قبولی را علاوه بر ارائه یک بازی حرفه ای و سطح بالا کسب کنند،اگر این امر میسر نشود نمی توان به رشد والیبال ایران امیدوار بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار