معاون پشتیبانی مالی سازمان فنی‌ و حرفه‌ای کشور با اشاره به وجود 676 پروژه این سازمان گفت: 444 پروژه از سال 84 تاکنون افتتاح شده و 232 طرح نیز در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ناصری‌امید با اشاره به وجود 676 پروژه در کشور از سال 84 گفت: در این مدت 444 پروژه افتتاح و مابقی در حال ساخت است که تمامی اعتبارات آنها از محل منابع استانی تأمین شده و مجهز کردن این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی انجام می‌شود.
وی با تأکید بر فعالیت مطلوب دولتی‌های نهم و دهم در اجرای این طرح‌ها، 297 مورد از آنها را مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت اعلام کرد و افزود: 349 طرح از مصوبات خود استان‌ها و 30 طرح نیز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان‌های مختلف کشور در دست اجرا است.
ناصری‌امید با یادآوری وجود 700 مرکز فنی‌ و حرفه‌ای و 290 مرکز خوداشتغالی در کشور گفت: به لحاظ اعتبارات تعمیر و نگهداری این مراکز با مشکل مواجه هستیم.
معاون پشتیبانی مالی سازمان فنی‌ و حرفه‌ای کشور در خصوص زیربنای پروژه‌های افتتاح شده گفت: تا سال 84 حدود 792 هزار مترمربع سطح زیربنای فضاهای آموزش فنی‌ و حرفه‌ای بود اما از آن سال تاکنون 681 هزار مترمربع به این میزان افزوده شده که این رقم 60 درصد فضاهای ایجاد شده پس از انقلاب را شامل می‌شود./س
برچسب ها: پروژه ، اعتبار ، تعمیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.