مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي گفت: زیرساختهای سرمایه گذاری در این استان مهیاست و سرمایه گذاران در این استان مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

علي سليماني در مصاحبه باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدافزود: اعطای بسته های تشویقی و واگذاری زمین با زیرساخت مناسب از جمله شرایط مناسب این استان برای سرمایه گذاری است.

وی بيان داشت:  24 شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق كمتر توسعه يافته استان در حال واگذاری و ارائه خدمات به صنعتگران و سرمایه گذران بخش صنعت و تولید است كه تاكنون 10 هزار و 663 اشتغال جديد در اين مناطق ايجاد شداه است.

سليماني اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی شهرستانها آمادگی واگذاری زیرساخت مناسب و ارزان به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش تولید هستیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر تامین زیرساخت، از صنعتگران فعلی و سرمایه گذاران و متقاضیان جدید در زمینه های نرم افزاری از جمله دوره های آموزشی کاربردی، تورهای صنعتی، نمایشگاههای داخلی و خارجی حمایتهای کامل به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خاط نشان كرد: سرمایه گذارانی که در شهرکها و نواحی صنعتی استان اقدام به سرمایه گذاری کنند، علاوه بر بهرمندی از واگذاری زمین و زیرساخت مناسب، از تشویقات لازم از قبیل اقساط بلند مدت و تامین بخشی از وثیقه بانکی هم بهره مند خواهند شد./س

 

برچسب ها: اشتغال ، جدید ، مناطق ، کمتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.