مسئول کمیته مسابقات هندبال گفت: مسابقات لیگ برتر سال جاری از 25 مرداد در کشور آغاز خواهد شد.

علی اصغر پور مقدم مسئول کمیته مسابقات  هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به قرعه کشی که امروز در فدراسیون صورت گرفت بیست و ششمین دوره این رقابت ها روز 25 مرداد در کشور آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: در جلسه امروز شروع لیگ و پایان آن و آئین نامه ها و مدارکی که فصل قبل را به چالش کشید مورد بررسی قرار گرفت.
 
پور مقدم در ادامه گفت: با توجه به حضور تیم های  ملی در رقابت های بین المللی قرار شد که در هنگام برگزاری مسابقات لیگ برتر مدتی این رقابت ها تعطیل باشد.

وی تاکید کرد: برای لیگ سال جاری 12 تیم ثبت نام کرده اند که از بین آنها 9 تیم ورودی داده اند و  فقط 3 تیم مانده که به آنها فرصت داده شد که در زمان مقرر ورودی  بدهند .
 
پورمقدم افزود: ورودی هر تیم 20 میلیون تومان است و اگر از تیم های باقی مانده از دادن آن طفره روند مجبور هستیم عذر آنها را بخواهیم و برای ما فرقی نمی کند که چه تیمی است و چه جایگاهی در هندبال ایران دارد و با کسی تعارف نداریم.

وی اضافه کرد: این ورودی ها اجبار است و در هر فدراسیونی وجود دارد و ما آنها را هزینه لیگ خواهیم کرد و باید پرداخت شود.

پورمقدم افزود: در لیگ 92 تعداد تیم ها افزایش یافته است و امیدواریم یک لیگ پویا و پر نشاط داشته باشیم .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه این مسابقات منظم و مرتب برگزار شود تیم های ملی قوی خواهیم داشت و در رقابت های بین المللی با قدرت ظاهر خواهند شد ما پتانسیل لازم و مناسب را در این زمینه داریم و با یک برنامه ریزی کافی و سرمایه گذاری مناسب می توان به این هدف رسید .
برچسب ها: پورمقدم ، هندبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار