مرحله دوم اردوی تیم ملی تنیس روی میز در حالی هنوز برگزار نشده که تا شروع رقابتهای قهرمانی آسیا فقط چند روز دیگر باقی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان نهم تیرماه رویداد بزرگ آسیایی را در پیش دارد.
آنها باید به مصاف تیمهایی بروند که از مدتها قبل خود را برای حضور هر چه بهتر در این مسابقات آماده کرده اند.

این در حالی است که ملی پوشان کشورمان پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی جهان 2013 فرانسه برای آمادگی در رقابتهای قهرمانی آسیا قصد داشتند به مسابقات زاگرب کرواسی بروند که حضور در این پیکارها به دلیل مخالفت شورای برون مرزی منتفی شد و تیم ملی تنیس روی میز ایران مجبور شد به برگزاری اردوهای داخلی بسنده کند.

بر اساس این گزارش، طبق تصمیم کمیته فنی قرار شد اردوی داخلی تیم ملی برای آمادگی در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در دو مرحله برگزار شود.

مرحله اول این اردوی پیش بینی شده به میزبانی رشت بعد از اینکه به دلیل برخی مشکلات با تأخیر برگزار شد به چهار روز کامل هم نرسید.
یکی دیگر از نکات قابل تأمل این اردوی کوتاه تعداد بازیکنان حاضر در اردو بود که فقط پنج نفر اصلی تیم ملی که قرار است به کره جنوبی بروند یعنی نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، محمدرضا اخلاق پسند و مهران احدی در آن حضور داشتند و از آنجا که این تعداد فرد نیاز به حضور یک یار تمرینی دیگر داشت محمد باقر مقصودی نفر اول بازیکنان رشت انتخاب شد.

در این گزارش آمده است، پس از پایان مرحله اول اردو هنوز خبر دقیقی از زمان اردوی مرحله دوم اعلام نشده است.

ابراهیم علیدخت سر مربی تیم ملی در مصاحبه با یکی از خبرگزاریها برگزار نشدن اردو را به این دلیل دانسته که به دنبال یافتن مکان مناسبی برای بر پا کردن اردو است.

در این فاصله ملی پوشان تمرینات خود را به صورت اختصاصی پیگیری می کنند ضمن اینکه هنوز در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری اردو برای بانوان پینگ پنگ که آنها نیز قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا بوسان کره جنوبی شرکت کنند صحبتی به میان نیامده است./آق
برچسب ها: پینگ پنگ ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار