"شهر باران" ويژه برنامه افطار شبكه اول سيما در ماه مبارك رمضان هر روز از اين شبكه پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ ارغواني، تهيه كننده برنامهگفت:اين برنامه در ماه مبارك رمضان درسه دهه و سه بخش رحمت، مغفرت و رحمت روي آنتن مي رود و در هر دهه به يكي از اين موضوعات مي پردازيم. در هر قسمت 5 تا آيتم داريم و هر آيتم تيتراژ مجزايي دارد.
تهيه كننده اين برنامه گفت : "شهر باران" در انتخاب مهمان هايش مي‌كوشد با رويكردي مثبت، پايان يك روز روزه داري مخاطبان خود را به لحظاتي مفرح و اميدبخش گره بزند. وي ادامه مي‌دهد: رويكرد ما در ساخت اين برنامه، مبتني بر اميد دهي است و اين مساله در دعوت از مهمانان بخوبي نمود دارد، يعني معرفي انسان‌هاي موفقي كه با همت خود به جايگاه مطلوبي رسيده‌اند.
ارغواني افزود:  آنچه از ابتدا مد نظر داشتيم اين بود كه آيتم‌هاي توليدي برنامه با برنامه‌هاي مشابه ديگر متفاوت باشد ضمن اين‌ كه تلاش كرديم تا برنامه از حالت گفت‌وگوي صرف خارج شود و با گذاشتن قسمت‌هاي توليدي در برنامه بخش‌هاي مستند، آيتم‌هاي ويژه اذان و نيايش و همچنين انيميشن برنامه رنگ و بويي ديگر بگيرد.
"شهر باران" هر روز بعد از خبر ساعت 17 شروع و تا قبل از خبر 21 خاتمه مي يابد و در 35 قسمت 75 دقيقه اي و به سفارش گروه معارف شبكه اول سيما روي آنتن مي رود./ص
برچسب ها: شهر باران ، ماه خدا ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار