تیم فوتبال پرسپولیس امروز 29 خرداد عازم رامسر شد و به محض ورود سرخپوشان به این شهر استقبال بی نظیری از علی دایی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال پرسپولیس به منظور برگزاری یک دوره تمرینات آمادگی عازم رامسر شد و در ساعت 14:30 دقیقه پرسپولیسی ها به این شهر رسیدند و هواداران این تیم در این شهر استقبال بی نظیری را از علی دایی به جای آوردند تا جائیکه در جلوی پای وی گوسفند قربانی کردند.

گفتنی است : نکته جالب توجه در اردو این مسأله بود که پرسپولیسی ها با تله کابین مسیر پیاده شدن از اتوبوس تا هتل را طی کردند.

شایان ذکر است : قرار است اولین تمرین سرخپوشان ساعت 17 در ورزشگاه شهید چمران رامسر برگزار شود و گفته می شود که به دلیل اینکه سرخپوشان در سفر بوده اند از امروز تمرین آنها سبک برگزار می گردد.

لازم به ذکر است : برنامه تمرینات در اردوی رامسر از سوی علی دایی با تمامی بازیکنان پرسپولیس ابلاغ شده است و قرار است که از روز پنجشنبه 30 خرداد ما ه تمرینات سرخپوشان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شود.

در ادامه : محسن بنگر مدافع سرخپوشان که یک روز جلوتر از سایر بازیکنان به رامسر رفته بود از امشب به جمع پرسپولیسی ها خواهد پیوست و تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

در این گزارش آمده است: بیشتر صحبت سرخپوشان در طول سفر معطوف به پیروزی تیم ملی فوتبال و ایران راه یابی به جام جهانی بود، همچنین علی دایی با دستیاران خود عملکرد کی روش و بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی را تجزیه و تحلیل کردند ضمن اینکه بسیاری از مسافران سرخپوش تمجید و تعریف زیادی را از عملکرد رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران انجام دادند.

گفتنی است: مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با بازیکنان ملی پوش پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از شهر اولسان کره جنوبی استارت خورد و در صورت توافق ملی پوشان می بایستی از روز شنبه یکم تیرماه درتمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در شهر رامسر حاضر شوند.

این گزارش حاکی است: مسئولان باشگاه پرسپولیس تمامی مستندات خود را در خصوص قاسم دهنوی برای شرکت در جلسه چهارم کمیته انضباطی آماده کرده اند و قرار است که در این جلسه به جزئیات این مسأله پرداخته شود.

شایان ذکر است: قاسم حدادی فر بازیکن فعلی ذوب آهن به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که پس از بازی پلی آف مقابل تیم فوتبال پاس به تهران خواهد آمد و مذاکرات اولیه را برای پیوستن به سرخپوشان انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است: تماس ملی پوشان تیم فوتبال پرسپولیس با علی دایی در خصوص تعیین و تکلیف وی و همچنین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس آغاز شده است ضمن اینکه مذاکره با شجاع خلیل زاده هم از امروز 29 خرداد ماه کلید خورده است.

 
در پایان: سید جلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران برای توافق با این باشگاه جهت یاری سرخپوشان در لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران به دفتر کار محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس می رود.
 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس منتظر خبرهای خوش و غیر منتظره باشند.

حسین قدوسی افزود: همانطور که پیش از این اقدامات ماندگار بزرگی مانند راه اندازی مرکز علمی کاربردی پرسپولیس، ثبت نام و ساماندهی بیش از یک میلیون و سیصد هزار هوادار در سایت باشگاه و عرضه کارت هواداری به طیف گسترده‌ای از هواداران با خدمات ویژه، بازگرداندن نام پرسپولیس به باشگاه پرسپولیس، برگزاری همایش چهره‌های ماندگار، راه‌اندزای تیم‌های متعدد ورزشی، حمایت از قهرمانان المپیک در راستای ادامه افتخارآفرینی آنها برای ایران، تحول در فوتبال پایه، ایجاد آکادمی فوتبال پرسپولیس، عقد قراردادهای همکاری با باشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر فعال در عرصه فوتبال، تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌های متعدد اقتصادی و نمایندگی‌ها در ایران و نقاط مختلف جهان، تاسیس شرکت پیشکسوتان و ارائه خدمات مالی و معنوی به آنها و بسیاری اقدامات دیگر انجام شد و به زودی اتفاقات بزرگ و ویژه دیگری از باشگاه پرسپولیس رقم خواهد خورد که هم منبع درآمدزایی برای باشگاه خواهد بود و هم اینکه هواداران و اهالی فوتبال را غافلیگر خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس سال 91 را سال «کاشت» و «برنامه ریزی» و سال 92 را سال «برداشت» و «اجرای برنامه‌ها» در باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود. در همین راستا به زودی از اقدامات بزرگ و ماندگاری که در تاریخ باشگاه‌داری ایران سابقه نداشته، رونمایی خواهد شد. پروژه‌ها و اقدامات متعددی که از مدت‌ها پیش روی آنها برنامه‌ریزی و مطالعه شده بود و در سایه پیگیری‌های مدیریت پرسپولیس و معاونت‌های باشگاه به مرحله اجرا رسیده و به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد. هواداران پرسپولیس در این راستا منتظر خبرهای خوش و بعضا غیر منتطره باشند./مح

 

 

 

برچسب ها: تمرینات ، پیگیری ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار