سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: بازیکنان مس فردا عصر به همراه کادر فنی اردویی خارج از شهر را بر پا خواهند کرد.

ایرج کهندل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فردا عصر بازیکنان مس به همراه کادر فنی اردویی را در پردیس کرج برای آمادگی و هماهنگی بازیکنان بر پا خواهند کرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان در خصوص وضعیت شجاع خلیل زاده و قرار دادش با پرسپولیس بیان کرد: خلیل زاده فعلا از تیم ملی باز نگشته است بعد از بازگشت وی به کرمان با او مذاکره خواهیم کرد شجاع با مس یک سال دیگر قرار داد دارد و ما امیدوار هستیم که فصل آینده هم در اختیار باشگاه مس باشد.

کهندل در ارتباط با جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده افزود: با سه بازیکن جدید ما قرار دادی امضا کردیم با نام های مجتبی رشید از فجر سپاسی، محمود تیغ نورد از آلومینیوم هرمزگان و کریم اسلامی از صبای قم و سه سهمیه دیگر لیگ برتری مانده است که در هفته آینده انشاءاله با بازیکنانی مذاکره خواهیم کرد و به جمع ما اضافه خواهند شد.

وی در ارتباط با خبری مبنی بر مذاکره باشگاه مس با مهدی رحمتی بیان کرد: در این مورد مدیریت باشگاه صحبتی را انجام نداده است و فکر نمی کنم جدی باشد البته ما رحمتی را دوست داریم و افتخار می کنیم که در مس بازی کند زیرا وی یک فصل در مس بازی کرده است.

سرپرست مس در ارتباط با دستیاران تقوی افزود: در حال حاضر محمدی از دستیاران تقوی است و رحیمی هم به عنوان بدنساز با آن ها کار می کنند و مربی سوم هم یکی از مربیان بومی کرمان است که درکنار شان کار خواهد کرد./مح
برچسب ها: بازیکن ، سپاسی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار