سرمربي تيم ملي تكواندو با اينكه قبلاً اعلام كرده بود كه ايران مدعي قهرماني جهان است اما حالا نظري ديگر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، سال گذشته كه مرتضي كريمي سرمربي تيم ملي تكواندو ايران براي حضور در بيست و يكمين دوره مسابقات قهرماني جهان در مكزيك انتخاب شد، مبناي تيمش را جوانگرايي قرار داد و با اين هدف نفرات زيادي از تيم قبلي كنار گذاشته شدند و شانس جهاني شدن را از دست دادند.

آن زمان سرمربي تيم ملي تكواندو اعلام كرد با اين وضعيت و ميانگين سني پايين اردونشينان، دفاع از عنوان قهرماني جهان در مكزيك چندان آسان نيست و تيم ملي در رقابت هاي مكزيك بين تيم هاي اول تا ششم جهان مي ايستد.

گمانه زني ها و حاشيه ها در اردوي تيم ملي تكواندو همچنان ادامه داشت و با جدايي يوسف كرمي و اين تيم باز هم جوانتر شد تا اينكه اردونشينان به دو تورنمنت اسپانيا و تونس اعزام شدند.

درخشش بازيكنان در تورنمنت آلي كانته اسپانيا و قهرماني در اين مسابقات كادر فني تيم ملي را براي نتيجه گيري اين تيم در مسابقات جهاني اميدوارتر كرد، به طوريكه در بازگشت تيم ملي به تهران و حذف نام تكواندوكار ضعيف، كريمي عنوان كرد، اين تيم حالا مدعي عنوان قهرماني است و به همه بازيكنان اميدوار هستم.

با اين وجود و با حذف ميثم باقري و عليرضا نصرآزاداني و نيز حواشي ديگري كه سبب دلخوري هايي هم براي كادر فني شد، فدراسيون تكواندو حمايت خود را از مربيان تيم ملي اعلام كرد.

با اين حساب همين چند روز قبل بود كه مرتضي كريمي در اظهار نظري جالب توجه باز هم از ادعاي قهرماني تيم ملي عقب نشيني كرده و اين بار هم به گفته هاي سابقش بازگشته است.

سرمربي تيم ملي در مصاحبه جديدش اعلام كرده كه در بين شش تيم اول مسابقات جهاني مكزيك قرار مي گيريم.
اين اظهارنظر جديد سرمربي تيم ملي مشخص نيست، به دنبال كدام اتفاق اعلام شده است؟

به هر صورت اميدواريم درفاصله 20 روز مانده به اعزام ملي پوشان به رقابت هاي جهاني با افزايش انگيزه بازيكنان، مربيان تيم ملي هم به اتفاق نظر و جمع بندي نهايي قبل از اعزام برسند.

گفتني است، مسابقات جهاني تكواندو بزرگسالان 24 تا سي تير در پوئلا مكزيك برگزار مي شود و تيم هاي ملي تكواندو مردان و زنان كشورمان در صورت صدور رواديد 19 تير عازم اين كشور خواهند شد./مح
برچسب ها: تکواندو ، گذشته ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار