مدیر تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر ایثار قم از انتخاب بازیکن ملی پوش این به عنوان یکی از ستارگان بسکتبال با ویلچر آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوشرفتار موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشور در فتح جام قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و راهیابی به رقابت های جهانی را مایه افتخار ورزش جانبازان و معلولین کشور و استان قم دانست.
وی تصریح کرد: این موفقیت ارزنده ای برای ورزش جانبازان و معلولین به شمار می رود زیار به ناحق و با نادیده گرفتن شایستگی های ایران در رشته بسکتبال با ویلچر چهار سال از حضور در میادین بین المللی محروم بودیم و انگیزه جوانان ایرانی این بود که نشان بدهند ایران همواره یکی از قدرت های بسکتبال با ویلچر آسیا و جهان است.
وی اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان آسیا که به قهرمانی تیم ملی کشورمان انجامید و ایران به همراه استرالیا و ژاپن به عنوان سه نماینده آسیا راهی مسابقات جهانی سال 2013 شدند، تیمی متشکل از پنج نفر از ستارگان این رقابت ها از سوی مسئولان برگزاری مشخص شد که در بین آنها نام دو بازیکن ایرانی از جمله محمد محمدنژاد ملی پوش ایثار قم نیز قرار داشت و قعطا در بازگشت این عزیز قهرمان، تقدیر شایسته ای از وی خواهیم داشت./س
برچسب ها: قم ، بسکتبال ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.