رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي با اشاره به مشكلات بوجود آمده براي واحدهاي توليدي بدليل كمبود سرمايه در گردش خاطر نشان كرد: براي خلق حماسه اقتصادي و رونق توليد و اقتصاد ، واحدهاي توليدي نياز به افزايش سرمايه در گردش دارند لذا تزريق سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي ضروري است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمايي ضمن بيان اين مطلب ادامه داد: با تامين سرمايه درگردش واحدهاي توليدي، توان اقتصادي بالايي براي استان و كشور فراهم مي شود.

وي افزود: البته مشكلات واحدهاي توليدي تنها به سرمايه در گردش خلاصه نمي‌شود؛ بنابراين بايد به تعداد واحدهاي توليدي و صنعتي استان و مسائل آنها ، بررسيهاي و راه‌كارهاي لازم در نظر گرفته شود.

وي به ايجاد واحدهاي بزرگ توليدي در زمينه‌ توليد فولاد و مس در استان اشاره و تصريح كرد: اگر چه ايجاد طرح‌هاي بزرگ فولاد و مس كه در استان در حال انجام است؛ كاري است بزرگ كه اشتغال‌زايي بسيار خوبي هم به همراه دارد؛ اما از صنايع متوسط و كوچك كه توسط بخش خصوصي واقعي راه‌اندازي شده‌اند؛ غافل نيستيم.

عظمايي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به قوانين بهبود مستمر فضاي كسب و كار و رفع موانع توليد، بر ابلاغ و اجرايي شدن اين قوانين براي برطرف شدن مشكلات بخش توليد در اسرع وقت تاكيد كرد./س

برچسب ها: افزایش ، توان ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.