وزير راه و شهرسازي گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در شهرهاي جديد پرند و هشتگرد از اين پس به ترتيب 10 هزار و 5 هزار واحد مسکن مهر در هر ماه در اين شهرها افتتاح مي‌شود.

علي نيکزاد در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعداد پروژه‌هاي مسکن مهر هشتگرد گفت: 47 هزار و 320 واحد مسکن مهر از چهار سال پيش براي اين شهر جديد پيش‌بيني شده بود که از اين تعداد نيز 11 هزار واحد آن افتتاح و به متقاضيان تحويل داده شده است.

وي افزود: از اين تعداد نيز 36 هزار واحد در مرحله فونداسيون و ديگر واحدها در مرحله سقف‌زني است.

وزير راه و شهرسازي با اشاره به انبوه‌سازي فراوان در غالب مسکن مهر در سطح کشور تاکيد کرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده انتهاي هر ماه، 5 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

نيکزاد يادآور شد: در شهر جديد "پرند" به عنوان پايتخت مسکن مهر کشور آنچنان که برنامه‌ريزي شده 10 هزار واحد در هر ماه افتتاح و به متقاضيان تحويل داده خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دستور ويژه رئيس‌جمهور براي ايجاد مجتمع‌هاي تجاري در شهرهاي جديد و در بين مسکن‌هاي مهر کشور گفت: طبق اعتباري که رئيس‌جمهور براي ايجاد اين مراکز اختصاص يافته است، ساخت چنين مراکزي از همان زمان در دستور کار قرار گرفت و واحدهاي تجاري زيادي در شهرهاي جديد و بين پروژه‌هاي مسکن ساخته و در اختيار مردم قرار گرفت.

وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه ساخت مساجد، مدارس همراه با ساخت مسکن‌هاي مهر در شهرهاي جديد همگام پيش مي‌روند، تاکيد کرد: تمام واحدهاي مسکن مهر در شهرهاي جديد و تازه‌تاسيس با تکنولوژي‌هاي نوين و در قالب‌هاي مختلف از جمله تکنولوژي ميک سيستم و قالب تونلي ساخته مي‌شود.

نيکزاد در ادامه با اشاره به وضعيت  راه‌سازي در شهرهاي تازه‌تاسيس تصريح کرد: شهر جديد پرديس که مشکل رفت و آمد و عبور و مرور داشت، با ايجاد اتوبان اين مشکل حل شد.

وي افزود: در شهرهاي جديد هشتگرد و پرند، ايجاد خط مترو با توجه به وجود شرايط لازم در نظر گرفته شده است که اکنون 25 کيلومتر از خط متروي هشتگرد در حال انجام است و همچنين مرحله اول خط متروي تهران ـ حرم امام تکميل و مرحله دوم آن که خط متروي حرم امام به پرند است در آينده‌اي نزديک به بهره‌برداري خواهد رسيد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: نیکزاد ، مسکن ، مهر ، پرند ، هشتگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۶ دی ۱۳۹۴
سلام درمورد آلودگی هوای تهران نظری داشتم والا اگراین پروژه مترو تهران و شهرجدید پرند به اتمام برسه هزاران خودرو شخصی به تهران سرازیر نمیشه هم تا حدودی مشکل ترافیک حل میشه هم آلودگی هوای تهران مسئولین بدون حل کردن مشکل همش بطور مسکن از مردم کمک طلب میکنن هرکسی اینو میدونه خطوط مترو شهرهای اطراف تهران راه اندازی بشه چقدر مشکل ترافیک و آلودگی هوا حل خواهد شد امثال ما بدون ماشین چگونه از پرند به میدان ونک که محل کارمون هست رفت آمد کنیم مگه چقدرحقوق میگیریم که بدیم کرایه ماشین ما اهالی شهرپرند ازشما تقاضا داریم این مورد مترو شهرهارا پیگیری کنید وگرنه هرچی درست کردن خراب میشه و به فراموشی سپرده میشه با تشکر
آخرین اخبار