عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مسئله تحريم‌ها و قطع نامه‌ها در مقاطعي باعث خودکفا شدن کشور شده کاملا درست است ولي مشكلات زيادي را نيز به ملت وارد کرده كه بايد در اين زمينه تدابيري انديشيده شود.

عزت‌الله يوسفيان‌ملا نماينده آمل و لاريجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نيازها و مشکلات کشور در حوزه اقتصادي و مالي گفت: اولين انتظار ما از رئيس‌جمهور منتخب اين است که مطابق ظرفيت موجود در کشور و ابزارهايي که در اختيار دارد برنامه‌هايش را جلو ببرد.

وي ادامه داد: اگر بخواهيم پروژه‌هاي مختلف را پشت سرهم اجرا کنيم، بيش از مبلغ مصوب يارانه بدهيم و کمک‌هاي مالي به برخي از حوزه‌ها داشته باشيم که با دستگاه‌هاي دولتي ارتباط اداري ندارند، مطمئنا شاهد کسري بودجه و مشکلات ديگر در نظام مالي کشور خواهيم بود.

يوسفيان ملا با بيان اين مطلب که از جمله مسائل مهمي که بايد به آن اهميت داده شود بحث توليد و حمايت از آن است اظهار داشت: حمايت از توليد موجب اشتغالزايي مي‌شود که مطمئنا همين مسئله به نوعي مقابله با تورم و گراني مي‌باشد به اين دليل که با افزايش توليد ميزان عرضه به ميزان تقاضا نزديک شده و از سوي ديگر واردات کاهش مي‌يابد.

وي با اشاره به تحريم‌ها و اثرات آن بيان کرد: اين مسئله که تحريم‌ها و قطع نامه‌ها در مقاطعي باعث خودکفا شدن کشور شده کاملا درست است ولي فشار هاي زيادي نيز  به ملت وارد کرده و بايد در اين زمينه تدابيري انديشيده شود.

يوسفيان‌ملا در پايان خاطر نشان کرد: ممکن است در داخل کشور هيئت‌هايي به عنوان هيئت‌هاي مبارزه با تحريم تشکيل شده باشد اما در بخش خارجي آن چنان که بايد و شايد اقدامي صورت نگرفته و لازم است نسبت به اين مسئله اقدامي اساسي صورت گيرد.


انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار