عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، گفت:‌ انفعال وزارت ورزش در اختلاف پیش آمده میان اعضا و سرمربی تیم ملی وزنه برداری نشانگر بی‌برنامگی این وزارتخانه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بهروز نعمتی با یادآوری اختلاف میان اعضا تیم ملی وزنه برداری با سرمربی و رئیس این فدراسیون، توضیح داد: رشته وزنه برداری بعد از رشته کشتی از جمله پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی کشور محسوب می‌شود، بر همین اساس نباید اسیر مسایل حاشیه‌ای شده و از ترکیبی غیرحرفه‌ای در ترکیب تیم ملی وزنه برداری استفاده کند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بزرگانی مثل حسین رضازاده و کوروش باقری از سرمایه‌های ورزشی ایران محسوب می‌شوند و باید ارج و قرب آنها حفظ شود ولی انتظار این بود که وزارت ورزش وجوانان با پادرمیانی اختلاف میان وزنه‌برداران المپیکی تیم ملی و کادر فنی را حل و رفع می‌کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم، با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش و جوانان، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان عملکرد عجیبی دارد به این معنا که در جایی که نباید ورود پیدا کند، مصرانه دخالت می‌کند و در جایی که به حضور روسای این وزارتخانه نیاز است هیچ تحرکی از خود نشان نمی‌دهد.
نعمتی با یادآوری اینکه وزارت ورزش وجوانان از بی‌برنامگی رنج می‌برد، افزود: اگر این وزارتخانه برای بهبود ورزش کشور برنامه‌ریزی درستی داشت به هیچ عنوان چنین حواشی دامن ورزش کشور را نمی‌گرفت، واقعیت آن است که انفعال وزارت ورزش وجوانان در موضوع اختلافات تیم ملی وزنه‌برداری نشانگر بی‌برنامگی این وزارتخانه است.
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با یادآوری انتخابات کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و تغییر دولت بهترین کار این است که دولت دهم با چشم پوشی از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، این انتخابات را به زمان استقرار دولت آینده موکول کند زیرا ممکن است فردی که طی این چند روز باقی مانده به این سمت برسد توانایی کنار آمدن با دولت آینده را نداشته و عرصه ورزشی کشور دوباره شاهد اختلاف و تنش باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.