ویژه برنامه های تابستانه مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و دانش آموزان طی فراخوان عمومی اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نقی نگین راز رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به این مطلب گفت: برپایی تور گردش در بوستان های تهران، دوره های آموزشی و استفاده از امکانات آزمایشگاهی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه از جمله ویژه برنامه های تابستانه این مرکز برای خانواده ها و دانش آموزان است که به صورت کاملا رایگان در طول فصل تابستان برگزار می شود.
 
نگین راز به اهمیت آموزش های شهروندی اشاره کرد و افزود: مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 به منظور توسعه فضاهای سبز خانگی و ترویج فرهنگ نگهداری از فضای سبز شهری در تمام فصول نسبت به ارائه آموزش های گل و گیاه اقدام می کند که آموزش های فصل تابستان با محوریت غنی سازی اوقات فراغت شامل برنامه های متنوع تری نظیر تورهای بوستان گردی، بازدید از گلخانه و... برای شهروندان اجرا می شود.
 
وی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از امکانات و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی این مرکز استفاده کنند تصریح کرد: شهروندان علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام با شماره های 33394939-33742821 تماس بگیرند
گفتنی است منطقه 20 دارای دو مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه است که در بلوار 13 آبان و بوستان فجر واقع شده است. /ل
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار