در حالی که این روزها ترافیک خاصی برای حضور تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه تختی نیر و سرعین فراهم شده اما بی‌توجهی مسئولان سبب شده تا برخی از تیم‌ها از حضورشان در اردوی نیر پشیمان شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که دیروز به اردوی هشت روزه خود در نیر، سرعین و اردبیل پایان داد و با انجام دو بازی تدارکاتی و برتری برابر تیم دانشگاه آزاد، اردبیل را به مقصد انزلی ترک کردو سبب شد تا برخی از مسئولان این تیم به رغم چمن مناسب ورزشگاه نیر از کمبود امکانات این ورزشگاه گله‌مند باشند و با دلخوری تمام نیر را به مقصد شهر و دیار خود ترک کنند.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: هر چند آب و هوای منطقه و امکانات اقامتی در سرعین مطلوب بود اما امکانات شهر نیر و ورزشگاه تختی بسیار کم و ناقص بود به طوریکه نبود سرویس‌های بهداشتی، نامطلوب بودن پیست ورزشگاه تختی و همچنین نامناسب بودن رختکن‌ها و جایگاه تماشاگران واقعاً تعجب‌آور و نگران‌کننده است.

این سرمربی خارجی در حالی که از دوره بدنسازی تیم در نیر و سرعین ابراز رضایت می‌کرد اما خطاب به مسئولان استان اردبیل افزود: قدر آب و هوای خوب و موقعیت ممتاز شهر نیر برای ایجاد یک کمپ واقعی را بدانید و اجازه ندهید تیم‌هایی که برای برپایی اردو در نیر حاضر می‌شوند، ناراحت و گله‌مند این شهر را ترک کنند.

اما یکی از تیم‌های لیگ برتری دیگر که در نیر اردو زده است، تیم صبا باطری قم است.

تیم صبای قم بعد از پرسپولیس، ملوان، گسترش فولاد و تراکتور پنجمین تیمی است که در نیر در یک ماه اخیر اردو برگزار کرده و خود را برای رقابت‌های لیگ سیزدهم آماده می‌کند.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: ما تمرینات خودمان را حدود یک هفته‌ای است که شروع کردیم و تا یکشنبه هفته آینده اردوی ما در سرعین و نیر برگزار می‌شود.

محمد مایلی‌کهن با یادآوری اینکه دو بازیکن با تجربه رضا عنایتی و مهدی محمدی را جذب تیم کردیم و جذب سایر بازیکنان در پست‌های مختلف ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی مناسب می‌طلبد که نیر را بر برگزاری اردو در ترکیه و سایر کشورها ترجیح دهیم اما جای تأسف دارد که با وجود ظرفیت عظیم اردویی در این شهر مسئولان فکری به حال کمپ اردویی نمی‌کنند.

اما سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی نیز با انتقاد از وضعیت پیش آمده در اردوی این تیم در نیر اضافه کرد: جای تأسف است که ورزشگاهی با این شرایط و موقعیت طبیعی و آب و هوای ممتاز داشته باشیم اما بازیکن لیگ برتری ما نتواند از سرویس بهداشتی مناسب، رختکن و امکانات اولیه برخوردار باشد به طوریکه بازیکنان ما لباس‌های خود را در داخل اتوبوس عوض می‌کنند/س/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.