کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي باعث شد که بازيکنان تمام تلاششان را براي کسب نتيجه خوب انجام دهند و در اين کار هم موفق بودند.

حسين عبدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتيجه ديدار مقابل کره خيلي مهم بود و همين باعث شد که براي ديدار بازيکنان تلاش زيادي بکنند که نتيجه تلاششان هم ديدند. اگر بازيکنان خوب بازي و دفاع کردند فقط به خاطر نتيجه بازي بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص راهکارهاي موفقيت تيم ملي در جام جهاني گفت: تيم ملي الان به هدف خود يعني حضور در جام جهاني رسيده و نبايد تلاش و پشتکار خود را کم کند. بايد يک مقدار استانداردها را از لحاظ فني بازيکنان و کادر فني بالا ببريم.

وي گفت: اگر در جام جهاني هم همين سبک بازي در مسابقات مقدماتي را انجام دهند به طور حتم کار براي ما خيلي دشوار مي‌شود ما نمي خواهيم که فقط در جام جهاني حضور داشته باشيم و زنگ تفريح تيم هاي ديگر شويم بلکه بايد حضوري قدرتمند در جام جهاني داشته باشيم و براي کشورمان افتخار کسب کنيم.

وي در مورد رمز موفقيت تيم ملي ايران در اين سه ديدار گفت: در اين سه ديدار انگيزه و همبستگي بازيکنان خيلي بالا رفت و کادر فني هماهنگي زيادي با يکديگر داشتند و همچنين نوع تفکري که روي هر بازي حاکم بود نسبت به همان بازي هماهنگي داشت و مناسب آن ديدار بود. از ديگر دلايل موفقيت تيم ملي بازي و واکنش خوب رضا قوچان نژاد و اعتماد کي روش به بازيکنان بود.

عبدي در خصوص عملکرد رحمان احمدي در تيم ملي اظهار داشت: رحمان احمدي نسبت به قبل پيشرفت خيلي زيادي داشته و در اين سه ديدار خروج هاي عالي و به موقع داشت.

به نظر من يکي از فاکتورهاي مهم تيم ملي رحمان احمدي است. رحمان احمدي باشخصيت منحصربه فردي که دارد مي تواند به تيم ملي کمک کند.

وي در پايان با توجه به اين که کي روش اعلام کرد که شايد در جام جهاني در نيمکت تيم ملي نشيند خاطر نشان کرد: در خصوص اين موضوع اول بايد ديد که قرارداد کي روش تا کي است اگر قراردادش به اتمام نرسيده حتما دلايل خاصي دارد که مي خواهد از تيم ملي جدا شود. هر مربي اي که براي تيمي زحمت مي کشد دوست دارد نتيجه زحمات خود را با موفقيت ببيند خصوصا کي روش که تيم مي را به جام جهاني رسانده و صددرصد دوست دارد که نتيجه زحمات خود را در جام جهاني ببيند در حال حاضر کادر فني، مديريت و بازيکنان همه به يکديگر اعتماد پيدا کرده اند که تيم ملي توانسته به جام جهاني صعود کند.

عبدي تصريح کرد: پس شرايط و عقل حکم مي کند که کي روش در تيم ملي بماند و در جام جهاني تيم را هدايت کند به طور حتم تيم ملي با حضور کي روش در جام جهاني مي تواند به نتايج بهتري دست پيدا کند زيرا هم بازيکنان با خصوصيات و توانايي هاي او آشنا شده اند هم کي روش بازيکنان را از لحاظ تاکتيکي، فني، اخلاقي آشنا شده است./مح

برچسب ها: جام ، جهانی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار