رضا قوچان نژاد بدون شک یکی از ستاره های بی بدیل تیم ملی در چند دیدار اخیر بود، ستاره ای که ثابت کرد خراسانی ها استعدادهای موقری در روزهای حساس تیم ملی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا قوچان نژاد بهترین بازیکن دیدار ایران و کره جنوبی بود، بازیکنی که با گل سه امتیازی خود جواز صعود به جام جهانی را برای تیم ملی کسب کرد.

گوچی یاد آور حماسه ساز ملبورن یعنی خداداد عزیزی است. دو بازیکن خراسانی که سر نوشت تیم ملی در آستانه صعود به هنرنمایی آن ها بستگی داشت و انصافا نیز خوب کار کردند.

 قوچان نژاد این روزها به یکی از مهاجمان کامل تیم ملی تبدیل شده است مهره ای که توانست در 6 دیدار 5 گل زیبا و تماشایی به ثمر برساند .

قوچان نژاد اولین و چهارمین گل تیم ملی در بازی مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 را به ثمر رساند.

 گل بازی با قطر در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل نیز توسط گوچی در ورزشگاه السد دوحه به ثمر رسید در همین رقابت های انتخابی جام جهانی  2014 برزیل گل سوم  تیم ملی مقابل لبنان در ورزشگاه آزادی توسط قوچان نژاد به ثمر رسید.
 
در دیدار دیروز تیم ملی  مقابل کره در آخرین  مرحله مقدماتی جام جهانی نیز تیم ملی کشورمان توانست با تک گل قوچان نژاد به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی راه پیدا کند.
 
قوچان نژاد در دیدار تیم ما مقابل کره 11 پاس موثر داشت، 3 شوت، 6 ضربه سر، 4 دریپل، مستقیم و 5 بار از حریف خطا گرفت و سه بار نیز کونر گرفت، 5 بار توپ گیری کرد و دست آخر یک گل حساس و سرنوشت ساز به حریف زد.
 
قوچان نژاد در باشگاه هایی از جمله هیرنفین، گواهد ایگلز، کامبور، سنت ترویدن و استاندارد لیژ بازی کرده است.

 شاید اگر کی روش اهمیت خاص و ویژه ای به لژیونرها و دورگه های ما نمی داد ما امروز نمی توانستیم طعم شیرین صعود به جام جهانی آن هم به صورت مستقیم را بچشیم.

 گوچی به خوبی پاسخ اعتماد کی روش را داد، اعتمادی که در ابتدا با مخالفت های زیادی همراه شد، نسل جدید فوتبال کشورمان این روزها رگه های امید را دوباره در تیم ملی و هوادارانش به جریان انداخت.

 صعود ما به جام جهانی تازه در ابتدای کار است در فرصت باقی مانده تا ابتدای رقابت های تیم ملی  ما باید به بهترین شکل تمرین کند، مهره های خوب و با استعدادی همچون گوچی باید در تیم ملی حفظ شوند و شاید حفظ این بازیکنان مهم تر از جذبشان باشد.

تو در توهای زندگی گوچی

مهره ای که سریع ترین گل هلند در ثانیه 9 را در کارنامه خود داشت با حضور هر چند کوتاه مدت خود در تیم ملی استعدادهایش را در تیم ملی کی روش هم به اثبات رساند.

شاید رشته تحصیلی قوچان نژاد در نوع بازی حرفه ای اش در زمین تاثیر گذار باشد. گوچی در رشته علوم سیاسی درس خوانده و با سیاست هم در زمین مسابقه توپ می راند.

قوچان نژاد متولد مشهد است و از همان کودکی همراه خانواده اش به هلند مهاجرت کرد یکی دیگر از توانمندی های مهاجم نوک حمله تیم ملی استعداد ذاتی اش در نواختن ویلون است.

می گویند فوتبال باید در خون هر بازیکن باشد. خانواده کاملا ورزشی یکی دیگر از مزیت های بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی است.

گوچی از میان غذاهای ایران به آبگوشت علاقه زیادی دارد.

این بار قوچان نژاد حماسه ساز اوسان لقب گرفت. لقبی که چند سال پیش با پسوند ملبورن برای عزیری به کار برده ایم./آق

برچسب ها: رضا ، قوچان نژاد ، بدون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار