دانشجويان جامعه اسلامی دانشگاه‌های اصفهان، علوم‌پزشکی و صنعتی اصفهان نامه‌اي براي حل مشکلات کنوني کشور خطاب به "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران منتشر کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجويان جامعه اسلامی دانشگاه‌های اصفهان، علوم‌پزشکی و صنعتی اصفهان نامه‌اي براي حل مشکلات کنوني کشور خطاب به "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران منتشر کردند.


متن نامه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشانی خضوع و شکر بر آستان خدای واحد مقتدر می‌ساییم که بار دیگر ملت عزیز ایران را برای یاری این نظام الهی توفیق داد و یاوه‌گویان خارجی و حنجره‌های بی‌تقوای پیرو آن‌ها را منکوب کرد که "و لله العزه و لرسوله و للمومنین". و قدردان این ملت بزرگوار هستیم که خواست امام و مقتدای خویش را اجابت کردند. این پیروزی تایید دوباره تظام و اعتماد متقابل بین نظام و مردم را به امام زمانمان ارواحنا فداه، رهبر عزیزتر از جانمان، ملت غیور ایران و آزادگان جهان که چشم امید به این نظام اسلامی دارند تبریک می‌گوییم.

همچنین برای جناب آقای دکتر حسن روحانی از خدای منان توفیق مسئلت می‌نماییم و در اجابت سخن مقتدایمان به ایشان عرض می‌کنیم که جنابعالی را رئیس‌جمهور همه مردم ایران می‌دانیم. و از شما می‌خواهیم همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال 1392 فرمودند " آنچه که ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم عبارت است از امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعف‌هایی که وجود دارد" در حفظ امتیازات موجود از قبیل: برجسته شدن ارزش‌ها و شعارهای انقلاب، عدالت محوری، دیپلماسی همراه با روحیه انقلابی، اعاده عزت ملی و ترک انفعال در مقابل سلطه، ارتقاء جایگاه کشور در عرصه سیاست‌خارجی، دفاع از حقوق هسته‌ای ایران در برابر زورگویی غرب، با مردم بودن، مواجه شدن با واقعیت‌های زندگی مردم در سفرهای استانی، ساده‌زیستی جنابعالی، توقف غرب‌باوری و غرب‌زدگی ،جلوگیری از گرایش‌های سکولاریستی در دولت، اجرای گسترده کارهای عمرانی بخصوص در مناطق محروم، پیشرفت‌های وسیع در علم و فناوری، جرأت مقابله با فساد، وابسته نبودن به گروه‌ها و جریانات و سعه صدر تلاش بی‌وقفه‌ای داشته باشید.

 همچنین برای برطرف کردن ضعف‌های فعلی از جمله: مظلومیت فرهنگ در دولت‌های قبل، نداشتن اولویت در کارهای فرهنگی، بر زمین ماندن بخش عمده‌ای از اصل44 قانون اساسی، ضعف در اولویت‌بندی کارها، علاج نکردن تورم، مدیریت نادرست منابع  ارزی ، ارتباط کم با نخبگان حوزه و دانشگاه، پرداختن به حواشی، بهانه دادن به جنجال آفرینان، وعده های عملی نشده و دامن زدن به توقعات مردم ، کشاندن اختلافات میان مردم، از شما انتظار اقدامات مدبرانه‌ای داریم.

 بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت از جنابعالی می‌خواهیم که قول بدهید با عقل و درايت عمل خواهید كرد؛ قول بدهید كه با پشتكار و ثبات قدم در اين ميدان پيش خواهید رفت؛ قول بدهید كه از همهى ظرفيت‌هاى قانون اساسى براى اجراى وظيفه‌ى بزرگِ خودتان استفاده خواهید كرد؛ قول بدهید كه به مديريت اوضاع كشور خواهید پرداخت؛ قول بدهید كه به مسئله‌ى اقتصاد كه امروز ميدان چالش تحميلى بر ملت ايران از سوى بيگانگان است  بخوبى خواهید پرداخت؛ قول بدهید حاشيه‌سازى نمي‌كنید؛ قول بدهید دست كسان و اطرافيان خود را باز نخواهید گذاشت؛ قول بدهید كه به منافع بيگانگان، به بهانه‌هاى گوناگون، بيش از منافع ملت ايران اهميت نخواهید داد.

ما نیز تا آن‌جا که در راه تحقق اهداف این انقلاب، که همانا شجره طیبه است؛" أصلها ثابت و فرعها فى السّماء" و نشان داده كه اقتدار و هيمنه و خشونت خداوندان زر و زور نمى‌تواند بر اراده‌ى قاهر ملت‌هاى برخوردار از آگاهى و صبر و خلوص و فداكارى غلبه كند و در مبارزه‌ى ناگزير ميان حركت اسلامى و دشمنان ثروتمند و مسلح اسلام، پيروزى با اسلام است، حرکت کنید، در یاری دولت شما خواهیم کوشید که در اینصورت یاری نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

و من الله التوفیق

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم‌پزشکی اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار