عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تاکید بر اینکه حضور حماسه ساز مردم در انتخابات 24 خرداد به نوعی تایید و مشروعیت بخشی به نظام و جمهوری اسلامی ایران بود، بیان کرد: رئیس جمهور آینده با استقاده از تجارب رئیس جمهوران ادوار گذشته کابینه‌ای همه جانبه و قدرتمند انتخاب کند که فراجناحی باشد و از بین نیروهای سیاسی کارآمد و مفید افراد خود را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر عبدالوهاب فراتی ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در اجرای انتخاباتی سالم و شایسته عنوان کرد: قطعا انتخابات 24 خرداد مصداق بارزی از حماسه سیاسی ای بود که رهبری بر آن تاکید داشت.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم تأکید کرد: مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان از حضور حداکثری مردم از اقشار و اقوام و مناطق مختلف کشور است که همانطور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند حضور مردم پای صندوق های رای انتخابات مهم تر از نتیجه است که محقق شد.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار داشت: حضور حماسه ساز مردم در انتخابات به نوعی تایید نظام و جمهوری اسلامی ایران بود که شرایط بحران زده کشورمان در منطقه خاورمیانه را بهبود بخشید و بالا برد.
فراتی تصریح کرد: این انتخابات و شرکت پرشور مردم به نوعی مشروعیت بخشی به نظام است که به حول و قوه الهی با مشارکت میلیونی مردم محقق و افزایش یافت./س
برچسب ها: قم ، انتخابات ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.