همزمان با استقبال گسترده رئيس رژيم صهيونيستي از اقدام آمريکا در فرستادن سلاح براي تروريستها در سوريه، پايگاه اينترنتي دبکا وابسته به سازمانهاي اطلاعاتي اين رژيم فاش کرد ناتو و برخي کشورهاي غربي و در صدر آنها انگليس از طريق يک پل هوايي، کار انتقال سلاح براي گروههاي مسلح را در سوريه آغاز کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، دبکا نوشت: دو فروند هواپيماي حامل سلاح از ليبي و يک پايتخت اروپايي به تازگي بلند شدند و در ترکيه به زمين نشستند و سلاحهاي فرستاده شده نيز به تروريستها در حلب انتقال داده شده است.

اين محموله ها نيز موشکهاي ضد تانک و ضد هواپيما ، توپهاي 120ميلي متري را که بر روي خودروهاي جيپ قابل نصب است شامل مي شود.

دبکا نوشت 27فروند هواپيماي حامل سلاح در اين مدت گذشته از ليبي بلند شده و در ترکيه به زمين نشسته و از آنجا اين سلاحها به سوريه انتقال داده شده است.

گزارشگر شبکه سوريه گفت بدين ترتيب  اسرائيلي ها خوشحالند زيرا موفق شده اند برخي از کشورهاي عربي را دور خود جمع کنند تا به هدف رؤيايي خود يعني نابودي سوريه برسند .
دبکا از اقدام سازمان پيمان آتلانتيک شمالي (ناتو) به ويژه انگليس در فرستادن گسترده سلاح به تروريستها در سوريه خبر داد.

شواهد جديدي از دست داشتن رژيم صهيونيستي در بحران سوريه و ارتباط اين رژيم با تروريستها بر ملا شد.

شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي در مصاحبه با خبرگزاري رويترز بعيد دانست سلاحهايي را که آمريکا به تروريستها در سوريه مي دهد عليه اسرائيل به کار گرفته شود.

پرز تصميم واشنگتن در اين خصوص را خردمندانه توصيف کرد.

پرز گفت اسرائيل با قدرت از اقدام واشنگتن به مجهز کردن گروههاي مسلح در سوريه حمايت مي کند.



برچسب ها: سلاح ، ناتو ، دبکا ، پل هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار