شش پروژه جهاد كشاورزي در شهرستان زرنديه به بهره برداري رسيد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مدير جهادكشاورزي زرنديه گفت: اجراي طرح آبياري تحت فشار در ۱۲ هكتار از باغات پسته در منطقه سلطان احمدلو اين شهرستان با صرف ۸۵۶ ميليون ريال از محل تسهيلات بانكي و آورده بخش خصوصي مورد بهره برداري قرار گرفت.
احمد قره بيگلو در حاشيه بهره برداري از اين پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساخت استخر دو منظوره با ظرفيت دو هزار مترمكعب در منطقه خشكرود با صرف ۸۲۴ ميليون ريال اعتبار از محل تسهيلات بانكي و بخش خصوصي نيز بهره برداري شد.
وي بيان كرد: بهره برداري از مرغداري گوشتي ۲۰ هزار قطعه اي در منطقه انجيرلو با دو ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال اعتبار از محل تسهيلات بانكي و آورده بخش خصوصي و احداث باغ پسته جديد در سطح ۳۰ هكتار با صرف ۱۰ ميليارد و ۳۲۵ ميليون ريال اعتبار از ديگر پروژه هاي افتتاح شده بود.
وي اظهار كرد: همچنين انتقال آب با لوله به طول ۸۵۰ متر با ۳۳۹ ميليون ريال اعتبار و اجراي طرح آبياري تحت فشار در ۹ هكتار از باغات اين شهرستان با ۹۲۴ ميليون ريال اعتبار نيز به بهره برداري رسيد.
با افتتاح اين پروژه ها ۹ خانوار از مزاياي اين پروژه ها بهره مند مي شوند و اين طرح ها زمينه اشتغال هشت نفر به صورت مستقيم و ۹ نفر را بطور غيرمستقيم فراهم خواهند كرد.
فرماندار زرنديه در مراسم افتتاح اين پروژه ها با اشاره به نامگذاري امسال به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري گفت: جهاد كشاورزي در تحقق حماسه اقتصادي نقش مهمي دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.