فرماندار میاندوآب گفت: تعامل با اعضای شورای اسلامی شهر به طور قطع در توسعه شهری موثر است.

حمید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، اظهار داشت: باید در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر با اعضای شورای اسلامی شهر گام برداشته شود زیرا در این صورت بستر برای رشد و توسعه متوازن مناطق مختلف شهر بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی به آغاز همکاری‌ها و تعامل با منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مقامات اجرایی با کسانی که در این دوره از انتخابات رای آورده نهایت همکاری و تعامل را به عمل می‌آورند و تلاش می‌شود از تخصص، تجربه و دانش آنها در امور مختلف مربوط به عمران، ساخت و ساز مناطق شهری نهایت استفاده به عمل آید.

جلالی از اقشار مختلف جامعه برای حضور در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد ماه تقدیر کرد و افزود: مردم ولی نعمت و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند به همین دلیل کسانی که رای و اعتماد مردم را جلب کرده‌اند به طور قطع امانتداری کرده و برای حفظ نظر مثبت مردم نهایت تلاش خود را می‌کنند.

فرماندار میاندوآب با خطاب قرار دادن اعضای منتخب شورای اسلامی شهر میاندوآب و روستاهای تابعه برای همکاری هرچه بیشتر اظهار آمادگی کرد و بیان داشت: از منتخبان مردم در این دوره از انتخابات انتظار داریم که نهایت تلاش خود را کرده و در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی در دستگاه‌های مختلف گام بردارند و برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را برای هرچه‌ بهتر پیش رفتن امور جاری و عمرانی ارائه دهند.

جلالی با اظهار به اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه تعامل مردم و مقامات تحقق می‌یابد، اظهار داشت: گام برداشتن در راستای تحقق یافتن این شعار مسئولیتی است که به صورت توام بر دوش مسئولان و مردم قرار گرفته است و نباید از انجام دادن آن شانه خالی کنند./س

برچسب ها: توسعه ، میاندواب ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.