پس از پيروزي شيرين تيم ملي فوتبال کشورمان در برابر کره جنوبي در رقابتهاي انتخابي جام‌جهاني 2014 برزيل، سايت فيفا نوشت؛ ايران انتقام شکست در رقابتهاي مقدماتي جام‌جهاني 2010 را گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فيفا"؛روز گذشته تيم ملي فوتبال کشورمان موفق شد با کسب پيروزي يک بر صفر برابر تيم ملي کره جنوبي، به مرحله نهايي جام جهاني 2014 برزيل صعود کند.

به دنبال اين پيروزي سايت فيفا با انتشار گزارشي در خصوص اين مسابقه، نوشت: ايران مصمم که در راه رسيدن به جام جهاني 2014 آفريقاي جنوبي اميدهاي خود را با گل پارک جي سونگ در تساوي 1_1 برابر کره جنوبي درهم شکسته ديده بود، انتقام آن شکست را با شکست دادن همان حريف توسط گل رضا قوچان‌نژاد گرفت.

"تيم چويي"، سرمربي کره جنوبي در سراسر بازي تيم برنده بود، اما برخلاف جريان بازي قوچان‌نژاد توپ را "کيم يانگ وان" دزديد و وارد محوطه هجده قدم کره شد و با شوقي که اولين شوت ايران به دروازه محسوب مي‌شد پيروزي را رقم زد.

در ادامه اين گزارش، سايت فيفا به تمجيد از رضا قوچان‌نژاد پرداخته و نوشته است؛ رضا قوچان‌نژاد به عنوان بزرگترين پديده ايران در اين رقابت‌ها بود. بازيکن 25 ساله استاندارد ليژ که اولين گل ملي خود را در برابر لبنان در جام ملت‌هاي آسيا در ماه فوريه (بهمن) به ثمر رساند.

در پيروزي‌هاي اخير ايران در برابر قطر و لبنان هم گلزني کرد، در برابر کره نيز گل زد تا حضور ايران براي چهارمين بار در جام جهاني فوتبال مسجل شود.


در پايان اين گزارش، سايت فيفا از خط دفاعي تيم ملي کشورمان نيز با عنوان " خسيس ترين دفاع" تمجيد کرده و نوشته است: ايران خسيس ترين دفاع آسيا است که در مرحله مقدماتي جام جهاني فقط دو گل خورده است.















آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

برچسب ها: پیروزی ، ایران ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار