زيباسازي شهر در شهر رنگي شبكه چهار سيما صورت مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ندا سپانلو تهيه كننده برنامه در گفت و گو با روابط عمومي شبكه چهار سيما گفت: شهر رنگي عنوان برنامه جديد در شبكه چهار سيما است كه در 13 قسمت 23 دقيقه اي به مسائل و موضوعات مختلف در حوزه زيباسازي شهر مي پردازد.
سپانلو گفت: در اين برنامه دو مبحث مبلمان شهري و گرافيك شهري با حضور كارشناسان مطرح در اين حوزه مورد ارزيابي قرار مي گيرد. 
سپانلو افزود: پياده راه ها، نورپردازي هاي شهري، تبليغات، كف پوش ها،و... از جمله  موضوعاتي است كه در هر برنامه با حضور دو كارشناس در حوزه هاي مختلف معماري،فرهنگ و هنر، گرافيك و مديريت شهري بررسي مي شود. 
سپانلو كه علاوه بر تهيه كنندگي اجراي برنامه را نيز بر عهده دارد درباره بخش هاي «شهر رنگي» گفت: تصاوير گوناگوني را از نماهاي مختلف شهر تهران تهيه كرده ايم كه در قالب گزارش و با توجه به موضوع مورد بحث در برنامه پخش مي شود. 
وي به دكور برنامه اشاره كرد و افزود: براي برنامه دكوري مرتبط با موضوع برنامه طراحي شده است و المان هاي شهري همچون پل ها و مجسمه ها اجزاي اين دكور را تشكيل مي دهد همچنين در دكور برنامه نمايشگري وجود دارد كه در آن جديدترين تصاوير از شهر تهران در آن به نمايش در مي آيد.
سپانلو مبلمان شهري را اولين موضوع برنامه عنوان كرد و گفت: در اولين قسمت از برنامه در ابتدا تعريفي از مبلمان شهري ارائه مي شود و كارشناسان درباره عناصر مبلمان شهري و طراحي مناسب شهري با توجه به مختصات فرهنگي و اجتماعي جامعه ما به بحث و تبادل نظر مي پردازند. 
«شهر رنگي» با مشاركت سازمان زيباسازي شهر تهران در گروه فرهنگي و اجتماعي شبكه چهار سيما تهيه و توليد مي شود و شنبه،يكشنبه و دوشنبه ساعت19:20 پخش مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.