ستاد انتخابات شهرستان دماوند در اطلاعیه ای نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای آبسرد، آبعلی و کیلان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن /کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستادانتخابات شهرستان دماونداعلام کرد: در شهر آبسرد: ˈسید حسین یوسفیˈ با کسب یک هزار و 828 رای، ˈحسن حاجی محمدیˈ با کسب یک هزار و 823 رای، ˈمحسن باباعلیانˈ با کسب یک هزار و 307 رای، ˈسید مجتبی حسینیˈ با کسب یک هزار و 256 رای و ˈبابک همایون فرˈ با کسب یک هزار و 234 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی آبسرد انتخاب شدند.

همچنین ˈحسن یوزباشیˈ با کسب یک هزار و 192 رای و ˈمحسن درویشˈ با کسب 630 رای به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.

در شهر آبعلی ˈغلامرضا احمدیˈ با کسب 767 رای، ˈمحسن اسماعیلیˈ با کسب 498 رای، ˈعلی رمضانیˈ با کسب 457 رای، ˈحامد قربانیˈ با کسب 425 رای و ˈابوالفضل شریفی رادˈ با کسب 403 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی آبعلی انتخاب شدند.

همچنین ˈمجید قربانیˈ با کسب 350 رای و ˈسید علی اصغر صالحیˈ با کسب 345 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در شهر کیلان ˈمجید گنجی کاشانیˈ با کسب 728 رای، ˈناصر پیرمردیˈ با کسب 723 رای، ˈمحمدرضا حاجی طیبیˈ با کسب 698 رای، ˈعبدالرضا حاجی اشرفیˈ با کسب 609 رای و ˈعلی پاداشیˈ با کسب 586 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی کیلان انتخاب شدند.

همچنین ˈحجت اله شیرمحمدکریمیˈ با کسب 505 رای و ˈاحمد رستگارˈ با کسب 497 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، از امروز به مدت دو روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی می باشد.

شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آبسرد، 12 نفر ، آبعلی 13 نفر و کیلان 14 نفر نامزد انتخابات بودند که پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل انتخاب شدند./س


برچسب ها: نتایج ، آرا ، آبسرد ، آبعلی ، کیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.