رئیس کمیته امداد لنده با اعلام این خبر گفت: در راستای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد 40 نفر از مددجویان این نهاد در لنده وام‌های کارگشایی دریافت‌ کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران کرامت دوستی ضمن تقدیر از حضور پر‌شور و شعور ملت ایران در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری در کشور ایران بوده که مردم ایران آن را به درستی به اثبات رساندند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخته است.

رئیس کمیته امداد لنده گفت: حضور 72/7 درصدی مردم در انتخابات نشان داد که نقش ملت در تعیین سرنوشت خود دارای جایگاه والایی است و مردم به درستی و به موقع برای تعیین آن حضور می‌یابند.

دوستی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، مردم ولی‌نعمت مسئولان بوده و مسئولان باید قدردان آن‌ها باشند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف کمیته امداد در زمینه کمک به مستضعفان و مددجویان این نهاد افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در لنده تاکنون بیش از 40 وام کارگشایی در وجه مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد لنده گفت: بیش از 280 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده و هم‌اکنون در صنوف مختلف مشغول به فعالیت هستند.

دوستی خاطرنشان ساخت: در زمینه کمک‌های درمانی نیز تاکنون قریب به 100 میلیون ریال هزینه به چهار نفر از مددجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: وام‌های کارگشایی و درمان در سه ماهه اخیر به مددجویان پرداخت شده است.
برچسب ها: وام ، مددجویان ، کارگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.