شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما طي بيانيه‌اي از تلاش رسانه ملي و همچنين دست اندرکاران اين سازمان براي ايفاي نقش موثر در آگاهي مردم و فراهم کردن موجبات حضور آگاهانه ملت در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما طي بيانيه‌اي از تلاش رسانه ملي و همچنين دست اندرکاران اين سازمان براي ايفاي نقش موثر در آگاهي مردم و فراهم کردن موجبات حضور آگاهانه ملت در انتخابات تشکر کرد.
 
متن اين بيانيه به شرح زير است:
 
جناب آقاي مهندس ضرغامي
 
رئيس محترم سازمان صدا و سيما
 
سلام عليکم
 
احتراما؛ حضور گسترده و پرشور مردم انقلابي و متعهد کشورمان که در پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب جلوه‌اي پرشکوه از حماسه سياسي را به نمايش گذاشت، موجبات شور و شعف جبهه حق و مقاومت و روسياهي دشمنان و بدخواهان گرديد.
 
در اين ميان بدون شک رسانه ملي نقشي حساس و تعيين کننده ايفا کرد که با درايت و زحمات شبانه روزي مديران محترم سازمان و برنامه‌سازان متعدد و دلسوز و پخش برنامه‌هاي بصيرت افزا و حماسه‌‌ساز موجبات حضور حداکثري و آگاهانه مردم را در پاي صندوق‌هاي راي به همراه داشت.
 
شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما لازم مي‌داند از اهتمام جنابعالي و تمامي دست اندرکاران اين امر مهم به خصوص معاونين، تهيه‌کنندگان، نويسندگان و مجريان محترم قدرداني نمايد.
 
سيد ابراهيم رئيسي
 
رئيس شوراي نظارت


 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار