همزمان با شروع فصل اوقات فراغت وبه مناسبت نیمه شعبان، مدیریت شهری منطقه 17 برنامه های متعددی را برای شهروندان در نظر گرفته است که باز سازی و بازگشایی استخر بهاران و برگزاری مسابقات ورزشی محلات ویژه برنامه های مناسبتی قنوت انتظار از جمله این برنامه هاست.

قیطاسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با آغاز فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت شهروندان ، مرمت و بازسازی استخر و سونای بهاران با هدف خدمت رسانی بهتر به انجام رسید.
وی در ادامه افزود: این استخر که بعنوان بزرگترین و پر مخاطب ترین مجموعه ورزشهای آبی شناسی منطقه است، مدتی قبل به دلیل فرسودگی حوضچه های شنا و نا مناسب شدن وضعیت ظاهری تعطیل شده بود، مرمت وبازسازی شد.
قیطاسی اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به نیاز این مجموعه آبی به مرمت و بازسازی اقدامات عمرانی برای این منظور طی 30 روز به اجرا درآمد تا شهروندان محترم منطقه برای استفاده از خدمات این مجموعه در فصل تابستان با مشکلی مواجه نشوند.
مدیر اداره تربیت بدنی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: اکنون این مجموعه ورزشی آبی جهت ارائه خدمات به شهروندان آماده شده و بهای استفاده از هر سانس شناسی آن همچون سال گذشته بدون تغییر مانده است./رج
برچسب ها: استخر ، مجموعه ، قیطاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار