معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از حضور بیش از 100 خبرنگار داخلی و خارجی در پوشش گسترده اخبار انتخاباتی قم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه‌یار اظهار داشت: بیش از یکصد خبرنگار و عکاس در کنار خبرنگاران خارجی نسبت به پوشش اخبار انتخابات در قم فعالیت داشته و اخبار این حماسه بزرگ را مخابره کردند.
وی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه این استان در این ایام و تلاش همگان بر پیشگیری از تخلف رسانه ای در این استان، گفت: خبرنگاران و عکاسان با آغاز فعالیت خبری از روزهای قبل انتخابات و همچنین در روز برگزاری انتخابات و در نهایت اعلام نتایج، بهترین عملکرد را در این دوره داشتند.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به حضور پرشور خبرنگاران در ساعات آغازین روز انتخابات، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان در بسیاری از شعبه های اخذ رای، با شور و اشتیاق حتی پیش از مسئولان شعب حضور پیدا کرده بودند.
خامه‌یار به تهیه صدها خبر، گزارش و عکس توسط خبرنگاران قمی اشاره کرد و ابراز داشت: اصحاب رسانه این استان در روز انتخابات اخبار و تصاویر حضور مراجع عظام تقلید، شخصیت ها و بزرگان در پای صندوق های رای را بخوبی منعکس کردند و پس از اینکه مراجع تقلید و بزرگان حوزه نسبت به انداختن رای خود در صندوق اقدام کردند نسبت به مخابره و انعکاس منویات و رهنمودهای ایشان اقدام کرده و ده‌ها خبر در این بخش در رسانه‌ها منتشر شد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.