رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر حضور حماسی مردم ولایت مدار ایران اسلامی را در انتخابات 24 خرداد ماه نماد کامل و بارز مردم سالاری دینی برشمرد.

 

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،خلیلی اساتید، دانشجویان و فرهیختگان را در خلق حماسه 24 خرداد و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار چشمگیر و درخور توجه عنوان کرد و افزود:دانشگاهیان همگام و همراه با اقشار مختلف مردم، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کردند.

وی، گفت: انتخابات باشکوه و منظم این دوره جای مباهات و افتخار دارد و باید آفرینش این حماسه را به خلق کنندگان آن که مردم ولایتمدار و انقلابی کشورماست تبریک گفت.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر این انتخابات را نماد وحدت و همدلی ملت ایران در مواجهه با توطئه ها و تبلیغات دشمنان ذکر کرد و افزود: همه باید حول محور ولایت در تحکیم اهداف والای نظام و انقلاب تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: این دانشگاه به نوبه خود آماده همکاری و همراهی با اعضای شورای اسلامی شهر اهر در جهت برگزاری جلسات مشترک و تخصصی در حوزه های مختلف به منظور ارائه راهکارهای علمی و عملی در جهت پیشرفت و توسعه شهر اهر می باشد.

وی، در پایان از حضور حماسی و پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پایان صندوقهای رأی قدردانی کرد. /س

برچسب ها: انتخابات ، مردم ، سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.