یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی بیان کرد: آیت الله سید یوسف مدنی تبریزی عمر پربرکت خود را در تعلیم و ارشاد و تصنیف و تحقیق فقه و فرهنگ اسلامی مصروف ساخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در پیامی، با تسلیت درگذشت آیت الله حاج سید یوسف مدنی تبریزی تصریح کرد: ارتحال عالم ربانی فقیه اهلبیت عصمت و طهارت(ع) آیت الله سید یوسف مدنی تبریزی که عمر پربرکت خود را در تعلیم و ارشاد و تصنیف و تحقیق فقه و فرهنگ اسلامی مصروف ساختند را به بازماندگان محترم و کلیّه علاقه‌مندان آن فقیه والامقام تسلیت می‌گویم.
وی در پیام خود اضافه کرد: از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و علوّ مقام و برای بازماندگان محترمشان صبر و اجر مسألت می کنم.
دفتر تبلیغات اسلامی نیز در پیام تسلیت، ارتحال آیت الله مدنی بیان کرد: ارتحال عالم ربانی، فقیه اهل بیت(ع) حضرت آیت الله آقای حاج سید یوسف مدنی تبریزی موجب نهایت تأسف و تأثر شد.
در این پیام آمده است : آن فقیه و مرجع بزرگوار عمرى را در خدمت اسلام و مذهب اهل‌بیت(ع) سپرى کرد و شاگردان فراوانى را پرورش داد و تا آنجا که در توان داشت براى دفاع از مکتب اهل بیت (ع) تلاش و کوشش کرد.
در این پیام آورده شده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه حضرت بقیة ‌الله اعظم(عج) مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید، علما، فضلا، و طلاب حوزه‌های علمیه و عموم مردم مسلمان به ویژه بیت شریف آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض می کند./س
برچسب ها: قم ، تحقیق ، فقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.