نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به موافقت مجلس با تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: این اولین چراغ سبز مجلس برای همکاری با سیاست‌های اقتصادی دولت آینده است.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران درپی موافقت نمایندگان با یک فوریت طرح احیای سازمان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این اولین چراغ سبز مجلس به منظور همکاری با سیاست‌های اقتصادی دولت آینده است.

وي ادامه داد: مهم‌ترين اصل قبول دولت درباره نياز به سازمان مدیریت بود كه حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی در سیاست‌های خود این موضوع را اعلام کرده بود بنابراین با تصویب نمایندگان سازمان مدیریت احیا خواهد شد.

تاج گردون که آخرین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بود، تصریح کرد: با احیای این سازمان وضعیت بودجه‌ریزی در کشور سامان‌یافته و شفاف خواهد شد و مجلس با سیاست‌های اقتصادی دولت آینده همکاری خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که به منظور ساماندهی بودجه ریزی کشور شکل گرفته بود در ابتدای دولت نهم منحل شد که واکنش بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس را به دنبال داشت.

نمایندگان همواره خواستار احیای این سازمان بودند که سرانجام امروز نمایندگان با ارائه طرح یک فوریتی طرح احیا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موافقت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احیای ، سازمان ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار