فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: افزایش مدت اقامت گردشگران و مسافران تابستانی تا دو روز جزو اولویت‌ها و سیاست‌گذاری‌های اصلی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدحمید عباداللهی امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ ما اگر بتوانیم مدت ماندگاری مسافران و گردشگران را ارتقا ببخشیم در حقیقت به منبع در‌آمدی بیشتر و همچنین معرفی جاذبه‌های گسترده اعم از طبیعی،‌ تاریخی، فرهنگی و اکوتوریسم کمک کرده‌ایم.

وی از فعالیت ستاد تسهیلات سفر در شهرستان مشگین‌شهر از روزهای گذشته و برگزاری جلسات هماهنگی در استقبال شایسته از مسافران و گردشگران تابستانی عنوان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و نهادهای دولتی و خدمات‌رسان از تمام ظرفیت‌های اقامتی، پذیرایی و گردشگری استفاده می‌کنیم تا یک رضایت‌مندی حداکثری را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال حدود 700 هزار تا یک میلیون گردشگر وارد مشگین‌شهر شده و از ظرفیت‌های این شهرستان بهره بگیرند، افزود: وجود تفرجگاه‌های طبیعی، آب‌های گرم و سرد، ابنیه‌های تاریخی و اماکن پر جاذبه و همچنین باغات و ییلاقات بی‌نظیر از قابلیتهای عمده گردشگری شهرستان مشگین‌شهر است که قطعاً وجود این ظرفیت می‌تواند ماندگاری مسافران را بالا ببرد.

وی از راه‌اندازی تورهای گردشگری و همچنین فعالیت راهنمایان گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: در این زمینه فعالیت این گروه‌ها می‌تواند به ترغیب و تشویق گردشگران و مسافران بیش از گذشته کمک کند.

عباداللهی در ادامه اذعان داشت: اکثر آب‌های گرم این شهرستان مدرن‌سازی شده و یا در حال مدرن‌سازی است که اگر این روند به شکل کامل و زنجیره مطلوب صورت بگیرد به یقین بیشترین گرایش گردشگران را به استفاده از آب‌های گرم و سرد منطقه که در دنیا بی‌نظیر است شاهد خواهیم بود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.