سر مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: تیم ملی وزنه برداری مختص کورش باقری و امثال من نیست، به طور حتم هر ملی پوشی روزی دوران ورزش اش تمام خواهد شد.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سابقه 70 سال وزنه برداری نشان می دهد که خیلی از ملی پوشان و مربیان بر سر کار آمدند و افتخار آفرینی هایشان را به بالاترین سطح رساندند ولی بالاخره دورانشان به پایان رسید.

وی در ادامه در خصوص غیبت مدال آوران المپیکی کشورمان در تیم ملی خاطر نشان کرد: به عنوان سر مربی تیم وزنه برداری این موضوع تمام شده است و دیگر دوست ندارم به گذشته برگردم به اعتقاد هر انسانی برای زندگی شخصیش می تواند هر جور که صلاحش است تصمیم بگیرد و دوستان المپیکی به هر نتیجه ای رسیده اند قابل احترام است، با توجه به آنکه نمی توان فراموش کرد که از افتخار آفرینان کشورمان بودند.

سر مربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص شرایط ملی پوشان کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تأکید کرد: وزنه برداران داخل اردو از وضعیت آمادگی ایده آل برخوردار هستند.

رسول تقیان و بهادر مولایی مصدومیت جزئی برخوردارند ولی جای نگرانی نیست و می توانند تا روز مسابقات مشکل آسیب دیدگیشان را حل کنند.

کوروش باقری در خصوص انگیزه بالای وزنه برداران و شانس مدال آوریشان داشت: ملی پوشان داخل اردو باید همیشه از انگیزه بالایی برخوردار باشند، سیاست کاریمان اضافه کردن افراد با انگیزه به تیم ملی بود، اهداف بزرگی را دنبال می کنیم، وزنه برداران پتانسیل بالایی دارند و تنها به مسابقات آسیایی پیش رو نمی اندیشند، در کلاسهای روانشناسی سطح خواست بازیکنان را ارتقا دادیم تا بازیکنان توانایی خود را معطوف به کسب مدالهای جهانی کنند و با توجه به نتایج قهرمانی سال گذشته ملی پوشان در مسابقات آسیایی در بدترین حالت باید بتوانیم همان 4 مدال سال گذشته را کسب کنیم، ولی عملکرد وزنه برداران خبر از مدال آوری بیشتری را خواهد داد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار