فراست طلب به همه رؤساي زندان‌هاي استان قزوين گفت: در روابط خود با کارکنان، روحیه توانمندسازی منطبق برواقعيت‌ها را به آنها انتقال دهند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حميدرضا فراست طلب" درجلسه شوراي اداري زندان‌هاي استان گفت: توسعه در زندان‌ها بایدمتناسب با توانمندي‌ها و مبتنی بر واقعيت گرايي و عمل باشد.

 وي يكي ازمهمترين آفت‌هاي پيشرفت را توسل به ایده آل گرایی محض و غفلت از شرایط واقعی برشمرد و اظهارداشت: توسعه و رشد زماني محقق مي‌شود كه بجاي پرهيز و چشم پوشي از نقاط ضعف ياتلاش براي منطقي جلوه دادن آنها را شناخت و اصلاح كرد.

 مديركل زندان‌هاي قزوين تأكيدكرد: مديريت در زندان و اجراي برنامه‌هاي اصلاحي نيازمند پياده سازي نظام جامع زندانباني و نظارت دائمی و موثر برآن است.

فراست طلب اذعان داشت: مديريت در زندان‌ها یکی از پیچیده‌ترین و سخت ترین نوع مدیریت‌هاست، زندان جایگاه باز اجتماعي شدن بزهكاران و مجرمين است و براي رسیدن به همه توانایی‌ها و رفع ناکامی‌ها به مدیریت اصولی با ویژگی واقعيت گرايي نیاز دارد.

 وي اضافه كرد: اقدامات تأميني و تربيتي به عنوان جزء ضروری و لاینفک برنامه‌هاي زندان نقش اساسی در تحقق اهداف زندانباني نظام جمهوري اسلامي دارد و نبود آن می‌تواند اختلالات جدی در پيكره جامعه بوجود آورد.

 مديركل زندان‌هاي استان قزوين تصريح كرد: بدون شك حوزه‌هاي مربوط به تربيت زندانيان بدون استفاده از روش‌هاي واقع گرايانه در همه زمینه‌های فکری، نظری، عملی و به دور از آرمانگرایی و شعارمحوری میسر نخواهد شد و حتی به موفقیت نسبی نخواهد رسید.

 وي تصريح كرد: طي سال‌هاي اخير در زندان‌هاي كشور آنچه بیش از همه داراي اهميت بوده، ایجاد فضایي تربيتي و به دور از نشر آسيب‌ها بوده و در اين زمينه توسعه چشمگيري حاصل شده است.

فراست طلب به همه رؤساي زندان‌هاي استان قزوين خاطرنشان كرد: در روابط خود با کارکنان، روحیه توانمندسازی منطبق برواقعيت‌ها را به آنها انتقال دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار