دبير اسبق فدراسيون دو و ميداني گفت: خوشحالم که اکثر مدال آوري هاي دو و ميداني از شاگردان سابق و برگزيدگان زمان من بوده اند.

عليرضا رضايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نفرات شرکت کننده در مسابقات کازانف قزاقستان نتايج قابل قبولي را کسب کردند و خوشحالم که برخي از آنها از نفراتي هستند که در زمان گذشته آنها را برگزيديم از جمله حسن تفتيان که از نونهالان دو و ميداني کار خراسان جنوبي که زير نظر رمضان پور تمرين مي نمود که من و قاسم فيروزي اين ورزشکار مستعد را به اردوهاي متعددي که برقرار مي کرديم دعوت و به مسابقات قهرماني آسيايي نوجوانان و المپيک نوجوانان آسيا اعزام کرديم که خوشبختانه مدال نقره کسب کند.

وي ادامه داد: تفتيان با اينکه در شهرستان پيست مخصوص نداشتند اما با تلاش هاي زياد در اين دور از رقابتها نيز بار ديگر توانست به مدالي طلا کازانف دست يابد تا به مسابقات جهاني اعزام گردد.

رضايي در خصوص ديگر دو و ميداني کاران اظهار داشت: روح اله عسگري در 110 متر با مانع، محسن زباني، پنداد شوقيان و اسحاق غفاري در پرش با نيزه از ديگر ورزشکاراني هستند که موفق به کسب مدال شدند و اين رکوردها ممکن است هيچ وقت تکرار نشود.

رئيس اسبق فدراسيون در ادامه بيان کرد: اين مدال ها را مي‌توان مديون تمرين هاي پايه اي و قاعده مندي که نوجوانان و جوانان و سال هاي گذشته انجام داده اند، دانست و فدراسيون بار ديگر بايد حمايت هاي خود را به صورت دائمي و مستمر از ديگر ورزشکاران داشته باشد تا بتوانيم قهرمانان زيادي به ميدانهاي آسيايي و جهاني اعزام کنيم.

عليرضا رضايي از مدال آوري رضا قاسمي و تفتيان اظهار خوشحالي نمود و گفت: ورزشکاران کشورمان از نظر تاريخي و فيزيکي در شرايطي قرار ندارند که به فکر بدست آوردن مدال جهاني باشند ولي حضورشان در ميادين مسابقات به اين امر کمک مي کند که ورزشکاران بهتري تربيت و استعدادهاي بيشتري را کشف کنيم.

وي در خصوص قهرمان المپيکي، احسان حدادي اذعان نمود: احسان به چند دليل در ايران حرفي براي گفتن داشت يکي فيزيک بسيار مناسبي بدنيشان و ديگر حمايتهاي خانواده اش .

وي ادامه داد: احسان يک لحظه از تمرين و رياضت دست نکشيد به طوريکه در سن جواني رکوردار بزرگسالان کشور بود وهمين باعث موفقتيش در سطح جهان شد.

رضايي در پايان از همه مسئولان و کساني که براي ورزش کشور تلاش مي کنند تشکر کرد و براي همه ورزشکاران آروزي موفقيت نمود./آق
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار