شهید بهشتی علاوه بر اینکه که شخصیتی فیلسوف و فقیهی وارسته بود ، به علت تسلط به زبانهای بین المللی دارای شخصیتی جهانی بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت حادثه 7 تیر استان ، با اشاره به کارشکنی های صورت گرفته در صدر اسلام بعد از تشکیل حکومت اسلامی از طرف پیامبر اکرم (ص) ، توطئه های صورت گرفته در بعد از انقلاب را در همان مسیر دانست و گفت : حادثه توطئه و عزل بنی صدر ، نبرد های مسلحانه گروهکهای ضد نظام ، جنگ تحمیلی صدام بر علیه کشورمان و در این اواخر تحریمهای اقتصادی بسیار شدید علیه مردم کشورمان از جمله اقدامات جبهه استکبار برای به شکست کشاندن و خشکاندن نهال انقلاب بود.

آیت الله مجتهد شبستری با تشکر از مردم برای خلق حماسه بی نظیر سیاسی در 24 خرداد ، این حادثه بزرگ را برهم زننده معادلات دشمنان نظام دانست و افزود : این حرکت کم نظیر باعث شد تمامی دنیا و رسانه های آنها علیرغم دشمنی با مردم و نظام ایران ، زبان به ستایش بگشایند و حتی آمریکا نیز به بزرگی ملت ایران ادای احترام کرد.

وی با بیان اینکه مردم سهم خود در انجام حماسه سیاسی را ادا کردند ، از مسئولان و به ویژه رئیس جمهور منتخب خواست با توجه به ظرفیتها و توانمندیهای داخلی و همچنین با بهبود روابط کشور در عرصه بین المللی راه را در جهت تحقق حماسه اقتصادی هموار سازند.

در این جلسه حجت الاسلام تقی زاده ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه 7 تیر در استان ارائه داد./س

برچسب ها: شخصیت ، شهید ، بهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.