نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت انقلاب در زمینه‌های زیرساخت کشاورزی، علمی، فناوری و شتاب در علم اتفاق خوبی صورت گرفته؛ به طوری که پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک ایران در کرسی چهارم علمی قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر در همایش تجلیل از تولیدکنندگان بر‌تر بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: اگر کسی آب داشته باشد، خاک هم داشته باشد، اما فقیر بماند و نتواند رزق و روزی خود را بدست بیاورد، خدا رحمتش را از او باز می‌دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رزقی که انسان با سه عنصر آب و خاک و نیروی انسانی بدست می‌آورد، کشاورزی است؛ در جایی که این سه جمع باشند، کشاورزی و محصول کشاورزی و دامپروری به وجود می‌آید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر کشاورزی عمل نیاید، دلیل آن تدبیر و مدیریت و تنبل بازی و عوامل این چنینی است.

آیت‌الله حیدری در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامیدند و ملت ایران از حماسه سیاسی سربلند بیرون آمدند.

وی اضافه کرد: کشور‌های غربی و استکباری که فریاد دموکراسی آنها گوش فلک را کر کرده‌ است؛ تنها 30 درصد مردم آن‌ها در انتخابات شرکت می‌کند، اما در ایران شرکت مردم بالای 70 درصد است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حماسه سیاسی باید مقدمه حماسه اقتصادی باشد، افزود: به برکت انقلاب در زمینه‌های زیرساخت کشاورزی، علمی، فناوری و شتاب در علم اتفاق خوبی صورت گرفته؛ به طوری که پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک ایران در کرسی چهارم علمی قرار گیرد.

وی ابراز کرد: پیشرفت علم در ایران به برکت و عنایت مقام معظم رهبری است که ایشان به علم توجه جدی دارند، چراکه که زیرساخت اصلی همه پیشرفت‌ها علم است و بقیه چیز‌ها با عزم و جزم فراهم می‌شود.

آیت‌الله حیدری گفت: جامعه باید تمام نیرو‌های خودش را در کارخانه‌ها، شرکت‌های صنعتی، بازار و همه جا به کار بیندازد.

وی بیان داشت: کاری که مدیران کشاورزی باید انجام ‌دهند، باید منجر به خلق حماسه اقتصادی شود و ما باید با شتاب و سرعت بیشتری این کار‌ها را انجام دهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: روش‌های سنتی برای گذشتگان است و باید روش‌های نوین را استفاده کنیم تا در دنیا ترقی کنیم و بر‌ترین روش‌ها را در خودمان ایجاد کنیم.

آیت‌الله حیدری افزود: بخش‌های علمی باید خیلی فعالیت کنند و جهادگران و کشاورزان باید وارد شوند.

وی متذکر شد: همه جای ایران باید تبدیل به حماسه اقتصادی شود؛ علاوه بر این استان خوزستان بیشترین آب و هم زمین‌های کشاورزی را دارد و نعمت‌های فراوانی داریم و باید از همه توانایی‌هایمان استفاده کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز داشت: عمدتاً در بخش اقتصادی بخش کشاورزی مطرح است و اگر نیروی انسانی فعال شود و سرمایه‌ها تبدیل به فعلیت شود، استانی مثل خوزستان در رتبه اول کشاورزی قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان بیان کرد: اگر زمین‌ها را آباد کنیم، اشتغال‌زایی هم ایجاد می‌شود. /س
برچسب ها: ایران ، کرسی ، چهارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.