هافبک جوان و با اخلاق راه آهن گفت: فعلا در خصوص پرسپوليس صحبتي نمي‌کنم ولي اميدوارم علي دايي در پرسپوليس موفق باشد.

سامان آقازماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خدا را شکر تمرينات خوبي را زير نظر ابراهيم زاده انجام مي دهيم و از امروز به اردبيل مي رويم و در آن جا روزي سه جلسه تمرين خواهيم کرد و سه بازي دوستانه انجام خواهيم داد اميدوارم اين اردو به ‌آمادگي هر چه بيشتري ما براي ليگ کمک کند.

وي ادامه داد: خيلي خوشحالم که در کنار ابراهيم زاده کار مي‌کنم او مربي خوب و بزرگي است اميدوارم بتوانيم با مربيگري وي به هدف خود يعني کسب سهميه آسيايي برسيم.

وي در خصوص پرسپوليس و علي دايي گفت: فعلا نمي خواهم در خصوص پرسپوليس صحبت کنم ولي براي علي دايي در پرسپوليس آرزوي موفقيت مي کنم او براي من مثل يک برادر بزرگتر است اميدوارم که بتواند نتيجه خوبي با پرسپوليس بگيرد.

وي در خصوص بازي ايران و کره گفت: ايران در کره بازي سختي با اين تيم دارد چون هم تيم ايران و هم کره به سه امتياز اين ديدار احتياج دارند من فکر مي‌کنم بچه ها تمرکمز خود را از دست ندهند مي توانند با دست پر از کره برگردند.

 همچنين حرف هاي مربي کره نشان دهنده ترس زيادش از فوتبال ايران است به  هر حال اميدوارم اين بازي به نفع ما به پايان برسدو مستقيم راهي جام جهاني شويم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار