کلیات طرح جامع تفصیلی شهر آلونی از توابع شهرستان لردگان، در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جامع تفصیلی شهر آلونی با اعتبار 400 میلیون ریال توسط مشاور طرح تهیه شده است.
محمود عیدی افزود: جمعیت افق طرح هادی مصوب این شهر تا سال 1393 برابر دو هزار و 440 نفر با نرخ رشد 2.2 بوده و نرخ رشد آن تا افق 1404 ، 2.8 پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: این طرح برای تصویب نهایی بزودی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای معماری و شهرسازی کشور ارسال می شود.
عیدی، مساحت محدوده وضع موجود شهر آلونی را 115 هکتار عنوان کرد و گفت: این طرح بر اساس ضوابط جامع نحوه استفاده از زمین های شهری، موقعیت و مساحت دقیق برای هر یک از آن ها، وضعیت شبکه های عبور و مرور و میزان تراکم ساختمانی در مناطق شهری و اولویت های بهسازی و نوسازی و توسعه شهری را بر اساس نقشه های مالکیت اراضی مشخص می کند.
معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در طرح جامع شهری که طرح بلند مدتی است، نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی مربوط به حوزه های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری، کشاورزی، تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات شهری و نیازمندی های عمومی شهری، خطوط کلی ارتباطی مشخص می شود.
شهرستان لردگان در 165 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./س
برچسب ها: طرح ، تفصیلی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.