نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه با احساس تکلیف و با اتحاد و همدلی دولت و رئیس جمهوری آینده را باید یاری کنیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، رضايي افزود: پشتيباتي قوي ملت از دولت آينده باعث مي شود شعارهاي تبليغاتي، اهداف و آرمانهاي دولت جديد اجرايي شود.
وي اظهار كرد: دولت منتخب بايستي مشكلات كشور را بويژه در عرصه اقتصادي حل كند تا حماسه اقتصادي بعد از خلق حماسه سياسي محقق شود.
وي با بيان اينكه ملت با حضور پر رنگ و گسترده خود در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه سياسي خلق كردند، خاطرنشان ساخت: بايستي با عزم ملي، حماسه اقتصادي را خلق نماييم تا كشور به رشد، بالندگي و عزت در عرصه ملي و بين المللي دست يابد.
رضايي با قدرداني از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، افزود: دقت نظر و زمان فهمي اين ملت كه در اين مقطع حساس كه انقلاب و كشور نياز به حضور قاطعانه آنها داشت، ستودني است.
وي ادامه داد: اين حماسه آفريني مردم و پاسخگويي و لبيك به نداي رهبري در خلق حماسه سياسي چشم دنيا را خيره كرد.
رضايي گفت: حضور قاطعانه ملت در پاي صندوق هاي راي ديدگاه همه كارشناسان و تحليگران جهان را متحول كرد و بسياري از كشورهايي كه فكر مي كردند شكافي در جامعه ايران پيدا شده است، خلق اين حماسه همه آنها را نااميد كرد./س

برچسب ها: اتحاد ، رئیس جمهور ، یاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.